• Thankyou for being there when I need you.
    thankyou for listening.
    thankyou for being some of my really good friends.
    I LOVE YOU GIRLS <33

    Zondag 30 oktober.
    In Utrecht, om half 12/12 uur.
    verzamelen bij de Starbucks.
    met:
    Joëlla
    Sanne
    Robin
    Lieke
    Lianne
    Esther
    Fabienne
    Marrit
    Hester
    Chanou

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 12:53 ]


    Some things are changing too much.

    Oh ik weet zeker dat jullie je enorm gaan amuseren !


    i'm broken, do you hear me.

    Joëlla, wil je even de meeting in de beginpost zetten? (aa) moet mn ma nog steeds laten zien x'D

    ik vind mezelf eigenlijk best zielig, ik sliep gisteren kwart over 1, en ik werd dan vanochtend door mn pa wakker gemaakt omdat ik bijna te laat was voor de voetbal.en ik moet morgen met de bus van 10 over 8, omdat de bussen om de 2 uur rijden op een zondag dus ik moet dan nog 40 minuten op het station wachten en keivroeg mn bed uit sdfghdsgds.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Narry schreef:
    Joëlla, wil je even de meeting in de beginpost zetten? (aa) moet mn ma nog steeds laten zien x'D

    Voor jou doe ik dat wel even (:


    Some things are changing too much.

    Narry schreef:
    Haha ik ben eigenlijk best rustig x'D Tenzij ik in een drukke bui ben en/of suiker heb gehad (aa)
    Ik ben gewoon een saaie doos :Y)
    Ik zit vaak gewoon op m'n kamer met muziek in m'n oren; laptop aan; schrijven en soms gitaar in m'n hand. En soms voel ik me ontzettend hyper, maar dan zit ik nog steeds rustig op m'n stoel. Mja. Hahaha
    Ik vraag me weleens af of er iets mis is met me, omdat ik geen flikker durf. Bij onbekenden voel ik me zo ongemakkelijk, dat ik het liefst weg wil kruipen enzo. Maarja :Y) ik zie wel wat er gebeurd morgen (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Cheeky schreef:
    (...)Ik ben gewoon een saaie doos :Y)
    Ik zit vaak gewoon op m'n kamer met muziek in m'n oren; laptop aan; schrijven en soms gitaar in m'n hand. En soms voel ik me ontzettend hyper, maar dan zit ik nog steeds rustig op m'n stoel. Mja. Hahaha
    Ik vraag me weleens af of er iets mis is met me, omdat ik geen flikker durf. Bij onbekenden voel ik me zo ongemakkelijk, dat ik het liefst weg wil kruipen enzo. Maarja :Y) ik zie wel wat er gebeurd morgen (:

    Dat heb ik ook eigenlijk.
    maar omdat ik sommige dus al heb gezien, zal het wel meevallen.
    tenminste, dat hoop ik (:


    Some things are changing too much.

    Cheeky schreef:
    (...)Ik ben gewoon een saaie doos :Y)
    Ik zit vaak gewoon op m'n kamer met muziek in m'n oren; laptop aan; schrijven en soms gitaar in m'n hand. En soms voel ik me ontzettend hyper, maar dan zit ik nog steeds rustig op m'n stoel. Mja. Hahaha
    Ik vraag me weleens af of er iets mis is met me, omdat ik geen flikker durf. Bij onbekenden voel ik me zo ongemakkelijk, dat ik het liefst weg wil kruipen enzo. Maarja :Y) ik zie wel wat er gebeurd morgen (:

    Hahah dat heb ik eigenlijk oo kwel, maar ik ben neit altijd rustig als ik me hyper voel x'D Want dan zou ik dus nooit uit de klas worden gestuurd...
    Ik weet niet hoe ik morgen ben, misschien ben ik wel zo druk, dat ik amper stil kan zitten en alles zeg wat ik denk (ja daar heb ik iets te vaak last van). Of ik ben stil, zeg amper wat en lach soms x'D
    Tjaa...

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook eigenlijk.
    maar omdat ik sommige dus al heb gezien, zal het wel meevallen.
    tenminste, dat hoop ik (:
    JE MOET NET ZO ZIJN ALS TOEN BIJ MIJ THUIS HAHAHAHA.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ga jullie waarschijnlijk morgen wel allemaal doodknuffelen, wees gewaarschuwd :Y)

    schatjes mensen moeten even iets op de laptop doen -.-
    dus ik ben straks terug <333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Tot straks Sanne <333

    Weetje, ik had m'n moeder een bericht gestuurd of ik mocht, want m'n moeder werkt tot heel laat & ik moet vandaag ook trainen. Maar ze heeft nog steeds niet gereageerd. D:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    CHARRY schreef:
    Weetje, ik had m'n moeder een bericht gestuurd of ik mocht, want m'n moeder werkt tot heel laat & ik moet vandaag ook trainen. Maar ze heeft nog steeds niet gereageerd. D:

    Ik hoop dat jij ook mag komen <333

    IK BEN ER WEER
    moest ff mijn treinkaartje halen(:


    What's so bad about being different?