• Wat vinden jullie ervan? Ik vind ze in ieder geval bloedlelijk





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 18:36 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    No thank you.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dàt noem ik verminking van je lichaam


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Die op de foto zijn wel heel lelijk, maar er zijn ook foto's waarbij ik denk: waaauw.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soms zijn ze heel mooi.
    Maar ze lijken me heel erg onpraktisch.

    Fayan schreef:
    Die op de foto zijn wel heel lelijk, maar er zijn ook foto's waarbij ik denk: waaauw.


    Ik zal er nog een bijzetten, misschien is die wat meer iets voor jou?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Het is maar net wat je mooi vind, degene die het op haar lichaam heeft, vind het misschien hartstikke mooi


    Physics is awesome

    Ik vind het zelf niet echt mooi (behalve als het op de rug is, dat valt mee), ik zou het zeker niet willen maar als anderen het leuk vinden moeten ze het vooral doen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Nou, veel plezier als je dan een rekoefening gaat doen, of iets in die trant :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind het vies., maar wel mooi.
    Tenminsten enkel op je rug en zei. niet op je been., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Fayan schreef:
    Die op de foto zijn wel heel lelijk, maar er zijn ook foto's waarbij ik denk: waaauw.


    this ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zou echt panisch worden dat ik ergens aan blijf haken of zo D:


    i put the fun in funeral

    Dat lijkt me echt ontzettend onpraktisch en pijnlijk. En als je nou jong bent staat het misschien nog wel leuk, maar ik vraag me af wat je er van vindt op je zeventigste. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat lijkt me echt ontzettend onpraktisch en pijnlijk. En als je nou jong bent staat het misschien nog wel leuk, maar ik vraag me af wat je er van vindt op je zeventigste. :x


    Ja idd. Het is wel mooi, maar daar blijft het ook bij. :x


    Let the Night embrace you

    Doet me denken aan The Davinci Code, waarin Silas een of andere riem om zijn been trekt met naalden. Ik kan alleen maar denken: 'WOW, thís is fucked up.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nightcrawler schreef:
    Soms zijn ze heel mooi.
    Maar ze lijken me heel erg onpraktisch.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."