• Ik krijg, elke keer als ik dit lied luister, tranen in mijn ogen. hij is zo mooi en zo waar.
    Zeker met het verhaal er achter.
    De basis kreeg, toen ze op tour waren, een mail met daarin een brief die een kind aan zijn ouders had geschreven. Voor hij zelfmoord pleegde. Dat en de eenzaamheid van de tour heeft dit lied geschreven.

    Blink noemt het hun anti-depresssong. Wat je in eerste instansie niet zou denken. Maar ze hebben wel gelijk. Dus iedereen even braaf kijken.



    Ik moest dit even met jullie delen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gnome schreef:
    (...)
    idd


    Sorry dat ik het zeg, maar ik kon wel kótsen van haar. Bwlèrgh wat een bitch. Overal negatief reageren maakt de wereld niet beter, toch?
    BTW kick-ass reactie van jou, op dat "hoer" gebeuren. Vond het totaal geen stijl van haar namelijk :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Sorry dat ik het zeg, maar ik kon wel kótsen van haar. Bwlèrgh wat een bitch. Overal negatief reageren maakt de wereld niet beter, toch?
    BTW kick-ass reactie van jou, op dat "hoer" gebeuren. Vond het totaal geen stijl van haar namelijk :'D

    haha, thankyou ;d
    ik ben het echt totaal met je eens haha


    Me so good.

    Basecca schreef:
    (...)

    Ik heb mezelf voorgenomen om niet te haten en dat kan ik ook niet, maar laat ik zeggen dat ik jou heel erg vervelend vind. En dat is een understatement. Je weet duidelijk NIET hoe de mensen hier zijn en ik vind dat je niet zo snel een oordeel moet vellen over iemand die je nauwelijks kent. Ik vind dit liedje namelijk heel erg mooi omdat het werd gedraaid op de begrafenis van iemand waarom ik ontzettend veel gaf en het doet me pijn om te lezen dat iemand zoals jij mensen zó de grond in boort (waar ze zich overigens niks van aantrekken aangezien je een ongelooflijk arrogante newbie bent en niks over ze weet) en bovenal vind ik het disrespectvol. Ik denk dan ook niet dat jij enige ervaring hebt met automutilatie of snijden door andere mensen (tegen je eigen wil in gesneden worden).

    OT: Ik vind het práchtig! <3

    Oh, sorry dat wist ik niet. Sterkte nog.
    Nee, ik trek me ook niks van zo'n iemand aan. Ergens vind ik het wel grappig dat ze zo zielig doet.
    Hij is ook mooi, hij is echt prachtig en hij maakt me ook altijd weer vrolijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MustacheMe schreef:
    Sterkte <3

    Dank je.

    @Iedereen die hem geluisterd heeft
    Ik hoop dat jullie er even veel aan hebben als ik en dat jullie hem even mooi vinden.
    En Trek je alsjeblief niks van mensen als Misacotia, die verdienen onze energie en aandacht niet. Die zijn gewoon zielig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall