• Hierbij presenteer ik mijn nieuwe bonsai! Ik ben er super blij mee. :Y) Nu maar hopen dat hij goed in leven blijft. :'D



    Heeft er verder nog iemand een bonsai of een andere plant waarmee hij/zij blij mee is? :')

    Oja, ik heb ook een bamboe!

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 13:47 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Haha leuk! Ik heb helemaal geen planten oid, maar het ziet er leuk uit! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb een vetplant als leermaatje op kot, genaamd Erik (: wat een mooie bonsai!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bij mij gaan zelfs vetplantjes dood, dus het lijkt mij geen goed idee om mij voor een plant te laten zorgen :W


    26 - 02 - '16

    Hihi, ik heb precies dezelfde al 3 weken. Hij leeft nog!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mooi!
    Ik heb een palm op mijn kamer staan.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wil ook een keer een bonsai kopen, maar dan een hele kleine.

    Mijn huis staat vol met plantjes.
    :Y)

    Bonsai boompjes zijn zo leuk!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik heb er een maar die van mij is uit model gegroeid omdat ik hem niet durfde te knippen.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Aah wat leuk!
    Jammer genoeg overleven plantjes het bij mij nooit lang, dus dat heb ik opgegeven. In de plaats daarvan heb ik kaarsen.


    soul made of stardust and chaos.

    Iracebeth schreef:
    Bij mij gaan zelfs vetplantjes dood, dus het lijkt mij geen goed idee om mij voor een plant te laten zorgen :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuk! Ik ben zelf meer van de nep planten en bloemen. (":

    Ik heb een kunstplant en die doet het heel goed (nerd)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Animato schreef:
    Haha leuk! Ik heb helemaal geen planten oid, maar het ziet er leuk uit! C:


    16 - 09 - '17

    Dat boompje ziet er zo schattig uit!
    Ik heb een asociale hangplant die bijna even lang is als ikzelf nu (scindapsus), een ceropegia stek en een klein plantje van de intratuin in een pot, een schelp met vetplanten en een orchidee in m'n kamer :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil graag een grote kamerplant, maar de vriendin die met mij naar het tuincentrum zou gaan, heeft zo weinig tijd. Verder heb ik nu drie kleine cactussen, die hebben heel mooi gebloeid.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.