• http://www.cinemablend.com/new/10-Harry-Potter-Characters-Scarier-Than-Voldemort-21792.html?utm_source=scribol&utm_medium=referral&utm_campaign=scribol

    Die van Dobby vond ik alleen niet waar. :(


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Haha lol x) Die van Bellatrix is helemaal waar, de rest niet.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wat een onzin. Groemp is niet eng, Groemp is lief! En dat van Dobby is het idiootste wat ik ooit heb gehoord.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Wat een onzin. Groemp is niet eng, Groemp is lief! En dat van Dobby is het idiootste wat ik ooit heb gehoord.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wiarda schreef:
    Wat een onzin. Groemp is niet eng, Groemp is lief! En dat van Dobby is het idiootste wat ik ooit heb gehoord.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Stiekem heeft die gozer wel gelijk hoor. Al die wezens zijn veel gevaarlijker. Dat sommige nou lief zijn, okee, maar dat maakt ze niet minder gevaarlijk. Neem dobby. Hij heeft eigenlijk veel sterkere krachten dan voldie.


    Happy Birthday my Potter!

    Umbridge is gewoon het engst. Punt.(kitty)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glucio schreef:
    Stiekem heeft die gozer wel gelijk hoor. Al die wezens zijn veel gevaarlijker. Dat sommige nou lief zijn, okee, maar dat maakt ze niet minder gevaarlijk. Neem dobby. Hij heeft eigenlijk veel sterkere krachten dan voldie.


    Ik denk wel dat Voldermort meer kracht heeft dan een huiself. o.o

    Rohan schreef:
    (...)

    Ik denk wel dat Voldermort meer kracht heeft dan een huiself. o.o


    Ik zie Voldemort niet verschijnselen in een kelder waar dat normaal gesproken niet kan ;)
    Huiselfen worden zwaar onderschat, wat ze eigenlijk nog gevaarlijker maakt. Een vrije huiself is niet meer te commanderen en dus kan ie doen wat ie wil


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind Umbridge het engste. Mijn mentor kon een tweelingzus van d'r zijn haha.


    Me so good.

    Dobby is een schatje hoe kan die nou enger zijn dan voldie? :S

    Glucio schreef:
    Stiekem heeft die gozer wel gelijk hoor. Al die wezens zijn veel gevaarlijker. Dat sommige nou lief zijn, okee, maar dat maakt ze niet minder gevaarlijk. Neem dobby. Hij heeft eigenlijk veel sterkere krachten dan voldie.


    Ja, maar Dobby gebruikt ze niet tegen onschuldige mensen, Voldemort wel. En dat is wat hem dus eng maakt.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 12:44 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)

    Ja, maar Dobby gebruikt ze niet tegen onschuldige mensen, Voldemort wel. En dat is wat hem dus eng maakt.


    Muh ik vind hem gewoon zielig. Ik denk dat Bellatrix dobby toch echt wel even eng vond. Go Dobby :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    Muh ik vind hem gewoon zielig. Ik denk dat Bellatrix dobby toch echt wel even eng vond. Go Dobby :Y)

    Hehehe, daar heb je een punt(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)
    Hehehe, daar heb je een punt(:


    Tja, ik bedoel dus eigenlijk gewoon te zeggen dat vergeleken met andere wezens Voldemort niet zo eng is. Hij is alleen slecht waardoor je hem als grotere bedreiging. Was een van die andere wezens slecht geweest, of had het een grotere rol in het verhaal gehad, dan waren deze wezens veel enger.
    Ik denk dat de persoon die dit verzonnen heeft het ook zo bedoelde.


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    Tja, ik bedoel dus eigenlijk gewoon te zeggen dat vergeleken met andere wezens Voldemort niet zo eng is. Hij is alleen slecht waardoor je hem als grotere bedreiging. Was een van die andere wezens slecht geweest, of had het een grotere rol in het verhaal gehad, dan waren deze wezens veel enger.
    Ik denk dat de persoon die dit verzonnen heeft het ook zo bedoelde.

    Ja, dat zou heel goed kunnen. En ik denk daarom dat andere mensen Voldemort wel degelijk veel enger vinden omdat hij inderdaad wel als een kwaad wezen opgezet is, en dat is wat hem juist zo eng maakt. Maar zoals jij het stelt heb je echt gelijk.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 12:57 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.