• plaatje = aanklikbaar

    Aan de Rosebury Avenue wonen een paar typische Britse gezinnen, iedereen leidt hun eigen leventje en de buren bemoeien zich niet met elkaar. De kinderen gaan 's ochtend naar school en de ouders gaan naar hun werk. In de zomer worden er weleens barbecues gehouden, en in de winter worden de oprijlanen gesneeuwuimd. Ook de familie Styles is één van die gezinnen en ze hebben het er maar fijn, maar zoon Harry merkt wat op aan de andere jongens in de straat. Waarom hoort hij soms geschreeuw bij de familie Payne? Waarom lijkt het alsof huize Horan altijd leeg is? Waarom hoort hij soms een stem uit het raam van het gezin Malik? En waarom komen de Tomlinsons haast nooit buiten?

    Nobody knows
    Nobody knows but me
    That I sometimes cry
    If I could pretend that I'm asleep
    When my tears start to fall
    And I peek out from behind these walls
    I think nobody knows
    Nobody knows no
    Soundtrack.

    * One Direction bestaat niet
    * Sommige dingen die je in de story aantreft zullen gebaseerd zijn op echte feiten, links of bronnen vind je onderaan in de story.
    * Ik waarschuw niet :')
    * Geef a.u.b commentaar & tips als je dat wilt/kan.

    Hiervoor heb ik dus rollen nodig :')
    Aangezien One Direction niet bestaat heb ik klasgenoten, leraren en straatbewoners nodig.

    Even een lijstje dus:
    x Klasgenoten (Zoveel mogelijk maar probeer ook veel mannelijke vrienden voor de jongens zelf. Graag elke jongen een beste vriend :'))
    x Leraren (Voor elk vak zo'n beetje)
    x Straatbewoners (Geef in dit geval een overzicht van het hele huishouden, maar hou het wel overzichtelijk)

    Wil je dan dit invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: Het mag een bekend persoon zijn, maar hoeft niet. Geen Glee-personages.
    Karakter: Probeer zo kort mogelijk te houden. Voor klasgenoten gewoon vertellen hoe ze zich gedragen in de klas. Voor leraren hoe ze les geven, en voor straatbewoners gewoon een korte beschrijving van die persoon/dat gezin.
    Extra: Geen relaties met de One Direction jongens, dat wordt later bepaald. Wel mag je met andere klasgenoten verkering krijgen :') Voor de rest kun je hier alles invullen wat van pas komt.
    Waarschuwen?

    Leef je uit! Onthoud dat het zoveel personages als maar kan mogen zijn!

    & Alvast bedankt! :''D

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 17:43 ]


    Not all those who wander are lost.

    Ik ga invullen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Een gezin uit de straat

    Moeder
    Volledige naam:Mary-Ann Collinson
    Leeftijd: 35
    Uiterlijk:


    Mary-Ann met haar nichtje
    Karakter: Zorgzaam, lief, nieuwsgierig, alwetend.
    Extra: Ze probeert haar dochter (volgende beschrijving) altijd te schaduwen, zodat ze zeker is dat deze niets uitspookt. Alleenstaande, werkende moeder.


    dochter/klasgenoot.
    Volledige naam: Jessica Annabeth Collinson
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Karakter: Sociaal, aardig, opgewekt/vrolijk, excentriek, creatief.
    Extra: Zit ook bij de jongens in de klas
    Waarschuwen? als hij begint wel graag, daarna neem ik wel een abo :p

    Rol: Gezin uit de straat, moeder van het gezin.
    Volledige naam: Rosalina Gryffin Cooper.
    Leeftijd: Rosalina is een achtenveertig jaar oude moeder van het gezin, geboren op 12 December.
    Uiterlijk:


    De vrouw op de foto is Julie Bowen.
    Karakter: Rosalina is een vrouw die zich graag gedraagd volgens de regels, zichzelf hoger inschat dan hoe ze is en graag wil dat haar kinderen de beste in alles zijn. De familie Cooper is sowieso anders dan de meeste gezinnen, gezien deze mensen helemaal perfect lijken te zijn. Rosalina is slim, bazig, maar wel een goede moeder waar de kinderen mee kunnen praten als ze dat graag willen. Daarnaast is ze snel jaloers.
    Extra: Rosalina is getrouwd met de knappe, vriendelijke Stanley.
    Meer komt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Klasgenoot
    Volledige naam: Mira 'Jo' Joanne Brown
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Karakter: Mira is rustig, maar heeft een goed gevoel voor humor. Ze geeft veel om anderen, en wilt daarom altijd helpen. Alleen weet ze niet altijd even goed wanneer ze op moet houden.
    Extra: Ze heeft geen moeder, die is bij haar geboorte omgekomen. Verder is ze enig kind, en houdt ze van gitaar spelen.

    zo goed? xd
    'k Heb abo (:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik wil vanavond wel beginnen met rollen. Maar dat kan best laat zijn, als het niet geeft? (;


    At the end of the day, all you really own in the world is your integrity.

    Rol: Klasgenoot.
    Volledige naam: Brookelynn Faith Johnsson.
    Leeftijd: Ze is 17 jaar oud en wordt 18 op 9 november.
    Uiterlijk:


    Het meisje op de foto is Candice Swanepoel.
    Karakter: Ze is één van de druksten in de klas en heeft altijd een grote mond tegen de leraren. Je kan toch wel om haar lachen, omdat ze altijd droge opmerkingen maakt. Brookelynn is zo'n iemand die niet een bepaald vriendengroepje heeft, maar met veel mensen omgaat.
    Extra: -
    Waarschuwen? Yes, please.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 15:51 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Rol: Klasgenoot
    Volledige naam: Katherine 'Katy' Bella Collins
    Leeftijd: 17, ze verjaard op 14 mei.
    Uiterlijk:


    Karakter: Katy let nooit bijzonder goed op in de klas. Ze kletst liever met haar vriendinnen of tekent in haar schrift dan dat ze op let. Desondanks haalt ze toch vaak voldoendes terwijl ze het niet leert. Katy heeft een vast vriendenclubje maar is ook sociaal naar andere mensen toe.
    Extra: Katy gaat graag met jongens om maar gelooft niet in liefde [op het eerste gezicht].
    Waarschuwen? Ja graag ;3


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Drums schreef:
    Ik wil vanavond wel beginnen met rollen. Maar dat kan best laat zijn, als het niet geeft? (;


    Tuurlijk niet :')
    Ik heb zoveel mogelijk nodig


    Not all those who wander are lost.

    Rol: Klasgenoot
    Volledige naam: Kiowa Majiko Sinei
    Leeftijd: 18 | 15 maart
    Uiterlijk:


    Kim Jonghyun
    Karakter: In de klas doet Kiowa ontzettend zijn best en probeert hij zo goed mogelijk op te letten. Wel is hij erg druk, maar dit komt omdat hij ADHD heeft. Meestal gedraagt Kiowa zich, maar als hij bij zijn vrienden is wilt hij al snel stoer doen.
    Extra: Kiowa's ouders hebben hem verboden om te roken, maar omdat al zijn vrienden roken doet Kiowa mee. Tot ongenoegen van zijn ouders.
    Waarschuwen? Ja please ;d

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 16:55 ]


    Me so good.

    Rol: Klasgenoot
    Volledige naam: Laetitia Amelie Laux
    Leeftijd: 17 jaar, 4 – 7 – 1994
    Uiterlijk:


    Karakter: Laetitia vindt school niet het allerbelangrijkste wat er is. Daarvoor is ze te losbandig. Eigenlijk is het enige wat ze wil doen: feesten. Ze let wel op in de klas en daardoor onthoudt ze de stof goed alleen ze leert er verder niet voor. Laetitia is een gemiddelde leerling en is tevreden met zesjes.
    Extra: Haar moeder is overleden bij de geboorte van Laetitia en haar drieling broer en zus. Haar vader is inmiddels hertrouwd. Laetitia heeft geen vriendje.

    Rol: Klasgenoot
    Volledige naam: Aimée Elodie Laux
    Leeftijd: 17 jaar, 4 – 7 – 1994
    Uiterlijk:

    Karakter: Aimée vindt school een van de belangrijkste dingen in het leven. Je toekomst hangt er namelijk van af. Aimée is nou niet typisch een nerd maar leert wel veel en goed. Ze neemt geen genoegen met een zeven en is alleen tevreden als ze weet dat ze niet beter kan. In de klas zit ze naar haar broer Nicolas. Ze praat veel met hem. Ze hebben een sterke band (net als met haar zus).
    Extra: Haar moeder is overleden bij de geboorte van Aimée en haar drieling broer en zus. Haar vader is inmiddels hertrouwd. Aimée heeft een vriendje: Jason
    klik

    Rol: klasgenoot
    Volledige naam: Nicolas Loic Laux
    Leeftijd: 17 jaar, 4 – 7 – 1994
    Uiterlijk:


    Karakter: Nicolas is een populaire jongen. Hij doet niet veel onder de les en vindt het allemaal wel prima. Hij is heel close met zijn zusjes, niemand komt tussen hen. Zijn vriendinnetje weet dat en accepteert met.
    Extra: Zijn moeder is overleden bij de geboorte van Nicolas en zijn drieling zussen. Zijn vader is inmiddels hertrouwd. Nicolas heeft een vriendinnetje: May
    klik
    Samen met zijn zusjes hebben ze een grote vriendengroep waar ze veel te vinden zijn.
    Waarschuwen? Ja!!

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 17:07 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Graag nog meer mannelijke klasgenoten :')


    Not all those who wander are lost.

    Wacht, ik pas de rollen wel een beetje aan :')


    Not all those who wander are lost.


    Joe Brooks is de jongen op de foto's

    Rol: Klasgenoot
    Volledige naam: Gyles Croft
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Zie foto.
    Karakter: Gyles is best wel een beetje 'Nerdy' & verlegen, maar ondanks dat valt hij toch best in de smaak bij de meisjes.
    Extra: Naast het feit dat hij goed kan leren is gitaar spelen zijn grootste passie.
    Waarschuwen? Als het begint graag ;a

    Je mag eventueel dingen aanpassen hoor..


    Foto met bril ;a

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 18:01 ]

    ik vul nog wel een leraar in


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rol: Klasgenoot / Beste vriend van een van de jongens?
    Volledige naam: Daniel "Dan" Percy Eric Middleton.
    Leeftijd: 17 | 19 Januari
    Uiterlijk:


    Logan Lerman
    Daniel heeft donkerbruin/zwart haar en licht groene ogen. Hij is 1.85 m en breed gebouwd.
    Karakter: In de klas ligt Daniel de helft van de tijd in een deuk. Hij heeft een goed gevoel voor humor en maakt dan ook over veel dingen een grapje. Leraren irriteren zich aan Daniel, maar moeten toch soms ook lachen om zijn grappen.
    Extra: Daniel houdt ontzettend veel van sporten. Hij is dan ook lid van veel sportverenigingen.


    Me so good.