• plaatje = aanklikbaar

    Aan de Rosebury Avenue wonen een paar typische Britse gezinnen, iedereen leidt hun eigen leventje en de buren bemoeien zich niet met elkaar. De kinderen gaan 's ochtend naar school en de ouders gaan naar hun werk. In de zomer worden er weleens barbecues gehouden, en in de winter worden de oprijlanen gesneeuwuimd. Ook de familie Styles is één van die gezinnen en ze hebben het er maar fijn, maar zoon Harry merkt wat op aan de andere jongens in de straat. Waarom hoort hij soms geschreeuw bij de familie Payne? Waarom lijkt het alsof huize Horan altijd leeg is? Waarom hoort hij soms een stem uit het raam van het gezin Malik? En waarom komen de Tomlinsons haast nooit buiten?

    Nobody knows
    Nobody knows but me
    That I sometimes cry
    If I could pretend that I'm asleep
    When my tears start to fall
    And I peek out from behind these walls
    I think nobody knows
    Nobody knows no
    Soundtrack.

    * One Direction bestaat niet
    * Sommige dingen die je in de story aantreft zullen gebaseerd zijn op echte feiten, links of bronnen vind je onderaan in de story.
    * Ik waarschuw niet :')
    * Geef a.u.b commentaar & tips als je dat wilt/kan.

    Hiervoor heb ik dus rollen nodig :')
    Aangezien One Direction niet bestaat heb ik klasgenoten, leraren en straatbewoners nodig.

    Even een lijstje dus:
    x Klasgenoten (Zoveel mogelijk maar probeer ook veel mannelijke vrienden voor de jongens zelf. Graag elke jongen een beste vriend :'))
    x Leraren (Voor elk vak zo'n beetje)
    x Straatbewoners (Geef in dit geval een overzicht van het hele huishouden, maar hou het wel overzichtelijk)

    Wil je dan dit invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: Het mag een bekend persoon zijn, maar hoeft niet. Geen Glee-personages.
    Karakter: Probeer zo kort mogelijk te houden. Voor klasgenoten gewoon vertellen hoe ze zich gedragen in de klas. Voor leraren hoe ze les geven, en voor straatbewoners gewoon een korte beschrijving van die persoon/dat gezin.
    Extra: Geen relaties met de One Direction jongens, dat wordt later bepaald. Wel mag je met andere klasgenoten verkering krijgen :') Voor de rest kun je hier alles invullen wat van pas komt.
    Waarschuwen?

    Leef je uit! Onthoud dat het zoveel personages als maar kan mogen zijn!

    & Alvast bedankt! :''D

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 17:43 ]


    Not all those who wander are lost.

    dubbelpost

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 15:09 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    dubbelpost

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 15:08 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik weet dat je story begonnen is maar ik kon het niet laten:
    Wat een leuk gezinnetje:

    Rol:Straatbewoner
    Volledige naam:Jordan Maria Gill
    Leeftijd:49 verjaart op 6 augustus
    Uiterlijk


    Rood geverfd haar, loopt altijd te roken. 1.75
    Karakter:Jordan is de weg kwijt, nadat haar man haar verliet is ze aan de drank gegaan. Stemmingswisselend.
    Extra:Ze ligt de hele dag in bed


    Rol: Straatbewoner
    Volledige naam: Sem Gill
    Leeftijd:19 jaar verjaart op 25 januari
    Uiterlijk:


    Zwart haar, altijd iets simpels aan, gespierd 1.83
    Karakter: Sem is druk maar kan ook heel rustig zijn
    Extra:Hij is van school veranderd omdat het gewoon niet werkte, hij is de beste vriend van Carl en is de enige die weet hoe Carl zich echt voelt.


    Rol:Straatbewoner
    Volledige naam:Elise Maria Gill
    Leeftijd:13 jarig op 19 november
    Uiterlijk:

    Blond haar, altijd jurkjes aan. 1.62
    Karakter:Ze is vrij rustig, maar kan niet meer tegen haar moeder.
    Extra:Ze loopt altijd met de hond van de buren.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:19 ]


    no alarms and no surprises

    Nog nodig? ;r


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik weet dat je story al begonnen is, maar voor het geval je nog een rol nodig hebt;

    Rol: straatbewoner/klasgenoot.
    Volledige naam: Carson Monture.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Uiterlijk:


    Britt Robertson.
    Carson is erg mager. Haar gezicht heeft een mooie ovale vorm, die omringt word door lichtblonde haren. Ze heeft felblauwe ogen, die goed opvallen als je haar ziet. Haar kledingkeuze is niet heel erg opvallend, ze wil zo min mogelijk aandacht trekken, maar toch modieus. Het liefst loopt ze op hoge hakken of uggs.
    Karakter: Een erg verlegen meisje die niet echt veel zegt in de klas of als ze mensen tegenkomt. Alleen tegen mensen wie ze echt kent kan ze goed praten. Verder is ze een echte dromer en het liefst zit ze de hele dag in haar eigen wereld na te denken over vanalles. Carson was vroeger heel uitbundig en erg druk, totdat ze verhuisden. Ze werd gepest op de nieuwe school en werd stiller. Tegenwoordig leest ze graag boeken of luistert ze naar muziek. Veel vriendinnen heeft ze nu niet, alleen terug in Schotland, waar ze geboren is.
    Extra: --
    Waarschuwen? Yes, please.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 22:38 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Mensen ik kan altijd nog meer rollen gebruiken dus allemaal nog bedankt en als je nog een rol wilt invullen: gewoon doen!


    Not all those who wander are lost.

    Welke rollen heb je nog nodig? (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    Welke rollen heb je nog nodig? (:


    Zoveel als mogelijk. Gezinnen in de straat vooral. Maar dan geen gezinnen met kinderen die ook bij Harry enz. in de straat wonen, er wonen bijv ook oude, jonge en aparte gezinnen in de straat (:


    Not all those who wander are lost.

    OHMYSTYLES schreef:
    (...)

    Zoveel als mogelijk. Gezinnen in de straat vooral. Maar dan geen gezinnen met kinderen die ook bij Harry enz. in de straat wonen, er wonen bijv ook oude, jonge en aparte gezinnen in de straat (:

    Oke, ik zal eens iets proberen!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oeh, ik wil een apart gezin maken. :9~ Maar dat doe'k zometeen wel. ;$

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 10:58 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Kan ik vanavond dat aparte gezin maken dan? (:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Rol: Straatbewoner.
    Volledige naam: Abbigail Joanne Marshall.
    Leeftijd: Abbigail is 15 jaar oud.
    Uiterlijk:


    Karakter:
    Extra:
    Waarschuwen?

    REST KOMT NOG. ;$


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'