• Jahoor, m'n eerste cijfer is binnen.
    Een dikke vette 4,3 voor geschiedenis (:
    Het klinkt misschien raar maar ik twijfel echt al heel lang of ik VWO nog wel aan kan.
    Ik sta misschien nu wel allemaal redelijk hoge voldoendes nog, maar ik ben echt bang dat ik het dit jaar allemaal naar beneden ga halen en het vervolgens flink ga verpesten op m'n examens.
    -zucht-
    FML (:


    Life is hard and then we die

    Eén tip: ga niet achter Quizlet zitten, daar krijg je spijt van (zoals ik). Ik sta dan wel heel goed gemiddeld, maar ik kán cum maxima lauda dit schooljaar afsluiten... En ik ben een stuud :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Klinkt een beetje als ik, de laatste tijd. Vorig jaar in VWO5 waren mijn cijfers best wel hoog, dit jaar lijkt alles slechter te gaan en begin in het vertrouwen in mezelf te verliezen. Ik heb ook het gevoel dat ik nooit meer zo zal presteren als vorig jaar en dat ik het gewoon niet ga redden. Pf, en dan al die grappige mensen die zeiden: "Ach Rachel, 6VWO doe je gemakkelijk! Is makkelijk dan de 5e, alleen herhaling." NOT. Ik kom om in het leerwerk en ik heb zoveel stress :( maar ik wil naar de universiteit dus ik zal door moeten bijten...

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 18:29 ]


    Here & Now

    Het jaar begon aardig goed maar nu zak ik gewoon in. Elke dag 2 toetsen en nog huiswerk. En je hebt verslagen, presentaties. Tot nu toe heb ik al wat onvoldoendes maar ik doe me best om ze in te halen (huil)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik heb ook weinig hoop voor dit jaar :W. Ik ben zo verschrikkelijk snel afgeleid, dat gaat gewoon niet samen met vwo. Maar toch ga ik het proberen en ik hoop jij ook! *O*


    i put the fun in funeral

    Troost je, de laatste keer dat ik een voldoende heb gehaald is heeeeeeeeeeel lang geleden...
    Maar succes(flower)


    Bad decisions make good stories.

    niet stressen om 6 vwo, dat is het niet waard. Als je de 4e hebt gehaald dan haal je dit :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Tsja, ik had een 3 en een 5 op geography (1 proefwerk, 2 criteria, geen zin om verdere uitleg te geven over onze debiele cijfersysteem ^^). Maar ik hoop echt dat je het redt.. Zou echt zwaar zonde zijn als je nu al heel lang VWO doet, en je het op het laatst niet gaat halen. Succes..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb waarschijnlijk een 1 voor aarderijkskunde..
    En ik vraag me soms ook af wat ik op VWO doe.

    Je kunt het wel ! (:


    Me so good.

    Je kan er niet zo veel meer aan veranderen toch? Nog even doorzetten, het komt vast goed (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik had ook voor mijn eerste SO een onvoldoende. i don't care. Je kunt het het hele jaar nog ophalen!


    "Thoughts aren't reality, honey"

    Ik zit nu voor de 2e x in VWO5 en so far so good.. maar vorig jaar heb ik veel onvoldoendes gehaald. Maar na één 4.3 hoef je nog niet meteen te blijven zitten! Keep your head up. x


    It's time to be happy again.

    Je heb 6 Vwo echt niet voor niets gehaald! Dat alleen al bewijst dat je het kan, dus blijf erin geloven (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Haha. Ik ben benieuwd hoe ik het heb gedaan.
    Maar geloof me, ik zie het ook niet zitten, en toch gaat het goed komen.
    Edit: Ik zit op 5VWO.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 18:53 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is rot voor je!
    Maar ja, ik heb al iets van 4 onvoldoendes, dus ik heb er ook liever 1. ;$


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Austen schreef:
    Vergeet niet dat het schooljaar nog maar 2 maand bezig is. Alles komt wel goed (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."