• Jahoor, m'n eerste cijfer is binnen.
    Een dikke vette 4,3 voor geschiedenis (:
    Het klinkt misschien raar maar ik twijfel echt al heel lang of ik VWO nog wel aan kan.
    Ik sta misschien nu wel allemaal redelijk hoge voldoendes nog, maar ik ben echt bang dat ik het dit jaar allemaal naar beneden ga halen en het vervolgens flink ga verpesten op m'n examens.
    -zucht-
    FML (:


    Life is hard and then we die

    Ik heb ook zo'n gevoel
    Vorig jaar was ik een twijel geval, maar ik mocht toch naar 3vwo omdat ik wel heel gemotiveerd ben en op let
    Het probleem is dat ik gewoon niet leer, een hele slechte eigenschap van mij.
    ik sta nu al 6 tekorten ofzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eerder beginnen met leren.

    Voor de toetsweek begon ik 3 weken van tevoren al :Y) Ik doe btw ook VWO,
    is idd pittig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    6 cijfers, 4 onvoldoendes, 2 voldoendes.
    Fuck my life.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Gewoon doorzetten. Als je het niet haalt kun je het altijd nog een keer over doen, of je haalt de vakken die je niet hebt gehaald in bij het NOVA ofzo. Gewoon je best blijven doen ;)
    Ik weet dat dit heel vaag klinkt van een kind van 15, maar de vorige 2 jaren dacht ik ook dat ik het nooit zou gaan redden, maar ik zit nu toch op 4 Gym met hele goede begin cijfer


    Happy Birthday my Potter!

    Ja, zo'n gevoel krijg ik dit jaar ook.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb net hetzelfde als jou. Ik ga mss overstappen naar een ander richting maar ik weet het nog niet zeker.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Hmm, ik heb een 6,5 voor gym en een 7 voor wiskunde. So far so good. (:
    Maar het komt helemaal goed met jou hoor! (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb 3 tekorten op me rapport omdat mn bio en verzorgings cijfer samen gaan maar ik miet nog wat inleveren voor vz en als ik daar een voldoende voor heb dan sta ik 2 tekorten


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    ik zit in 2 gymnasium en gelukkig ben ik niet de enige met zoveel kutonvoldoendes.


    I'd wonder if i ever cross your mind