• Vandaag kreeg ik mijn punt voor scheikunde terug, een 3,8. Niet zo'n mooi begin van het jaar. Maar daar zit ik niet over in, want vorig jaar begon ik met twee 4en en drie 5en en nog ben ik met één 5 over gegaan. Ik haal dat wel weer op, maar mijn ouders zijn meteen teleurgesteld in me. Mijn moeder is ook boos. Dat heeft ze niet gezegd, maar ze reageert met korte antwoorden en doet de deur iets harder dicht dan normaal op mijn kamer. Ze is net geweest en zag dat ik geen huiswerk aan het maken was (ik heb ook niks voor morgen, net einde vakantie, vandaar). Dat is echt vervelend, dat ze zo teleurgesteld is. Maar ik kan er niks aan doen, ik ga ook wel leren, maar dat ga ik niet 8 weken voordat het volgende pw begint doen. Maar ik ga dan wel leren, puur voor haar.

    En feestjes. Ik ben nou niet zo'n feest type. Ik hou er meer van om alleen te zijn (niet altijd hoor). Schoolfeesten zeg ik dus eigenlijk altijd af. Ik vind dat gewoon niet leuk. En vorig jaar heb ik ook geen carnaval gevierd, terwijl al mijn vriendinnen dat wel deden. Nou is aanstaande vrijdag weer een schoolfeest, maar deze is anders, voor de opening van onze nieuwe school. Ik heb gezegd dat ik ga, maar ook puur voor mijn vriendinnen en ouders. Om ze niet teleur te stellen. Ik wil niet dat mijn vriendinnen me als een saai iemand zien. Omdat ik nooit mee ga.

    Sorry, dat moest ff kwijt, want hier zit ik al jaren mee.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik weet dat je het kunt, want vorig jaar is het je ook gelukt. Ik ken je moeder en ik hoop dat je weet dat je dat moet negeren. Dat is moeilijk, want je wilt eigenlijk dat je ouders zeggen: 'Jammer, de volgende keer beter.' En als de proefwerkweek er weer aankomt ga je heus wel leren, ik ken je (:

    En over die feestjes, je weet dat ik niet zo'n feestbeest ben als de rest. Als je niet naar dit feest wil gaan dan moet je dat niet doen. Als je maar weet dat ik jou zeker niet als een saai persoon zie! Je bent altijd supergezellig en echt een hele lieve vriendin. En anders gaan wij 's middags lekker iets leuks doen, Glee kijken ofzo? (flower)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    School doe je uitende ijk toch voor jezelf, dus ik vind wel dat je daar een beetje over overdrijft.
    En dat feest, tsja, soms moet je wat voor anderen over hebben, en misschien wordt het ook nog wel leuk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn God. Het enige wat anders is aan míjn verhaal is dat ik een 4.7 had voor scheikunde & wel van feestjes houdt, maar dat terzijde. Ik snap précies hoe je je voelt! Mijn ouders waren ook teleurgesteld en omdat dat echt het verschrikkelijkste gevoel op aarde is ga je zó hard je best doen om te laten zien dat het je wél iets kan schelen.. Ik ken jouw ouders niet maar als je van jezelf weet dat je het zo weer op kan halen.. dan komt het goed. ik weet het zeker.


    It's time to be happy again.

    Hé, ik heb genoeg vrienden die ook niet houden van feesten, en ik zou hen écht niet als saai kunnen beschouwen, dus maak je daar maar geen zorgen over! (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'