• Toestemming zangwedstrijd

    Hallo LovingMemory,

    Je hebt hierbij toestemming om te beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Applejack




    Inzendingen worden naar de vier juryleden gestuurd. Je upload jouw filmpje op youtube en stuurt de link dan door. Je mag 'anoniem' meedoen. D.w.z dat je je video opneemt zonder webcam. Het is natuurlijk leuker met!

    De juryleden zijn:
    LovingMemory
    Philyra
    xlufjoetoexx
    Passerby


    De deelnemers zijn:

    *McGinty
    *PHENOMENIALL
    *NeverEnough
    *Owles
    *Zaynius
    *Movember
    *YoungAndFree
    *Zaynatic
    *Dezaynber
    *Fabulouis

    De afgevallen deelnemers zijn:
    *vezz viel af in ronde 2





    DE STORY -> http://www.quizlet.nl/stories/67202/zangwedstrijd-lovingmemory










    ER WORDEN GEEN MENSEN UITGESCHOLDEN OF UITGELACHEN MET HUN 'STEM'. ER WORDT ENKEL OPBOUWENDE OF POSITIEVE COMMENTAAR GEGEVEN. DE SLECHTE COMMENTAAR WORDT DIRECT VERWIJDERT!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 9:52 ]

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Geen probleem. Zwijg 1 à 2 dagen en dan lever je maar in wanneer je kan. De deadline is verzet naar woensdag 7 december, dus je hebt nog wel even.


    Oke! Want ik kan echt niet zingen nu hahaha

    Starkiller schreef:
    (...)

    Oke! Want ik kan echt niet zingen nu hahaha


    Haha, heb ik ook pas nog gehad, terwijl ik een show had. Verschillende solo's, maar zonder stem was dat niet bepaald gemakkelijk :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Haha, heb ik ook pas nog gehad, terwijl ik een show had. Verschillende solo's, maar zonder stem was dat niet bepaald gemakkelijk :')


    ja hoor, we hebben een echte musicalster in ons midden (: loveya!<3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    (...)

    ja hoor, we hebben een echte musicalster in ons midden (: loveya!<3



    Haha lieverd, niet overdrijven! xx


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Kan het dat er een deelnemer is die zijn video van YouTube heeft verwijderd, meer bepaald YoungAndFree? Ik weet dat ik van jou een inzending heb ontvangen, maar die zie ik niet meer in mijn lijst staan -op YouTube-. Indien dit niet zo is, gelieve de link dan even via een PB naar me door te sturen.
    Sorry voor het ongemak.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik zie nu de deadline pas, en ik weet niet of ik het nog kan inleveren vandaag, mijn stem is nog niet helemaal goed, ik kan wel praten maar zingen klinkt echt heel raar :W Ik zal het wel proberen!

    Zaynatic schreef:
    Ik zie nu de deadline pas, en ik weet niet of ik het nog kan inleveren vandaag, mijn stem is nog niet helemaal goed, ik kan wel praten maar zingen klinkt echt heel raar :W Ik zal het wel proberen!


    Geen probleem, vraag maar uitstel aan SUPERJANA (= LovingMemory)!! Ze zal -vermoed ik toch- alle begrip hebben voor je situatie.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Goed, bedankt YoungAndFree! Ik ben dus zelf zo dom geweest om het filmpje niet in mijn lijst op te slaan ;D

    TOCH BETEKENT DIT DAT IK NOG 6 INZENDINGEN MOET ONTVANGEN, WAARVAN ER 1 WAARSCHIJNLIJK DOOR STEMPROBLEMEN LATER WORDT INGEZONDEN. DIT MAAKT DAT IK ER NOG 5 MOET ONTVANGEN, VANAVOND!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Heb ik die van mij al ingezonden?

    vezz schreef:
    Heb ik die van mij al ingezonden?
    Ik heb normaal de jouwe al. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    vezz schreef:
    Heb ik die van mij al ingezonden?


    Ik heb hem toch ontvangen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Hoeveel mensen vallen er deze ronde af?


    The sun will rise and we will try again.

    Heb ik die van mij al ingezonden? Ja toch?


    I never finish anyth

    Voor het moment heb ik:
    NeverEnough
    Vezz
    Movember
    PHENOMENIALL
    Dezaynber
    Owles
    Zaynius
    Fabulouis
    Zaynatic

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 23:01 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Owles schreef:
    Heb ik die van mij al ingezonden? Ja toch?



    Nu begrijp ik het! Ja, je hebt je video ingezonden, maar jij bent dus de gebruiker die haar video heeft verwijderd! Ik kan jouw video dus niet beoordelen...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein