• Hoe zie jij er uit?
    ik heb bruin haar, bruine ogen, lijk op HP, geen bril, klein voor leeftijd van 11. Jullie?


    I wanna be a wizard!

    Bruin haar rood geverfd, blauw/grijze ogen,1m67.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Groene schubben, grote klauwen en knoflook adem :Y)

    Blond & bruin haar, blauw/groene ogen, slank postuur, 1.74 lang fso :')
    (Kijk gewoon in mijn fotoboek als je wilt weten hoe ik eruit zie)

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 20:29 ]


    26 - 02 - '16

    Bruin, (eigenlijk donkerblond, maar geverfd) stijl haar, groen-grijze ogen, 1.80


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Genius schreef:
    Ik zie er uit als een meisje (cat)


    I was an angel living in the garden of evil

    1,76 lang, blond haar met heel lichtblonde lok, groene ogen (:


    Alis volat propriis.

    Donker blond haar. Voorste pluk is donker bruin en ook zitten er highlights in mijn haar ^^(een jongen van school vergeleek het met een regenboog.) Blank, blauw/grijze ogen en 1.62 :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Blond, blauwe ogen, 1.68.

    Lang bruin haar met slag, grijs/blauwe ogen en ongeveer 1;70. En dan ben ik ook nog maar 14 ;S


    Being happy is a choice ~

    Ongeveer 1,70 m, blauw-grijze ogen, haar met verschillende kleuren (varieert van middenbruin tot goudblond... ik heb het niet geverfd of er highlights in gedaan, het is gewoon zo), nogal dun, en met een "aparte" kledingstijl. (':


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Lichtblond haar tot net over mijn schouders (eigenlijk altijd los), groengrijsblauwe ogen, 1.61m kort, af en toe een bril (maar dan alleen thuis), niet echt dun, eerder gezet, en draag eigenlijk altijd een rokje met legging en vestjes.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 21:16 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Donkerblond haar, word misschien zelfs zwart, bruine ogen, redelijk slank. En ben maar 1.58 meter. Vrij klein, maar ik groei ook nog maar 4 centimeter.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 21:48 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben 1m63, groen-gouden ogen, ehh... het is vrij duidelijk dat ik een vrouw ben xD, lang blond haar en ik heb brede voeten.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bruin haar, blauwe ogen, lange wimpers, beugel, kort (1.63), niet dik of mager, kuiltjes in m'n wangen als ik lach. c:


    wth.

    Lang bruin haar lichtbruine ogen een paars met zwarte bril heel wit en vaak keihard lachend :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bruin haar, grijs-blauwe ogen, 1.80M, 15 jaar


    You treat me like a stranger and that feels so rough.