• Hoe zie jij er uit?
    ik heb bruin haar, bruine ogen, lijk op HP, geen bril, klein voor leeftijd van 11. Jullie?


    I wanna be a wizard!

    Licht blond, lang stijl haar en blauwe ogen.
    Ik ben 1.75


    I love you Tim

    Blond, krullen haar tot over mijn schouders.
    Blauw/groene grote ogen (verschilt met lichtinval).
    Ben behalve in de zomer erg bleek.
    1,7 m lang.


    Ik ben gemeen xoxo

    Blonde, een beetje uitgezakte krullen door mijn lange haar. Ik heb bruine ogen en ben 1,76 m lang, slank maar ik heb wel een dikke kont haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Lichtbruin haar, lichtblauwe ogen.
    En ik ben klein, 1.53, klein voor een zestienjarige en ik groei ook niet meer.


    Take risks and conquer your fears.

    ik lijk op de famillie cullen.
    bleek. oog kleur i dont know.
    heb sproeten en donker bruin kort haar (wil me haar zwart hebben). 1,62 groot

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 0:06 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    net als kweenie lijk ik ook op de cullens op sommige punten bleek veranderende oogkleur 1,70 groot en blond haar sproeten

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 22:39 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    underworld95 schreef:
    net als kweenie lijk ik ook op de cullens op sommige punten


    bleek veranderende oogkleur 1,70 groot en blond haar


    Vampieren bestaan niet. Oogkleur verandert ook niet, bij niemand. Dat ligt al vast als je een baby bent. Misschien heeft het te maken dat je ogen soms bloeddoorlopen zijn als je hebt gehuild maar het kan gewoon niet :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb kort, felpaars haar, dat alle kanten op piekt. Ja, die kleur heb ik van nature! Mijn ogen zijn altijd flitsend oranje met roze stipjes, wat ontzettend vloekt maar hé, ogen heb je niet voor het uitkiezen x'D Ik ben tien centimeter lang, heb vleugeltjes op mijn rug, en kan toveren. Maar dat hoort niet bij mijn uiterlijk, natuurlijk...

    Dit is een grapje, natuurlijk. Zo zie je maar weer wat voor een jokkebrok ik ben: de puntjes in mijn ogen zijn geel, niet roze! :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik heb kort, felpaars haar, dat alle kanten op piekt. Ja, die kleur heb ik van nature! Mijn ogen zijn altijd flitsend oranje met roze stipjes, wat ontzettend vloekt maar hé, ogen heb je niet voor het uitkiezen x'D Ik ben tien centimeter lang, heb vleugeltjes op mijn rug, en kan toveren. Maar dat hoort niet bij mijn uiterlijk, natuurlijk...

    Dit is een grapje, natuurlijk. Zo zie je maar weer wat voor een jokkebrok ik ben: de puntjes in mijn ogen zijn geel, niet roze! :'D


    Thank you so much for making my day :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    als een lekkerding

    Normaal gezien heb ik donkerblond/lichtbruin haar maar dat heb ik gekleurd en nu is het nogal red-ish, blauwe ogen, dik, klein (1m54,5 en JA dat halfje is belangrijk)

    Remains schreef:
    Als een trol

    droog xD


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Basecca schreef:
    (...)

    Vampieren bestaan niet. Oogkleur verandert ook niet, bij niemand. Dat ligt al vast als je een baby bent. Misschien heeft het te maken dat je ogen soms bloeddoorlopen zijn als je hebt gehuild maar het kan gewoon niet :'D


    dan moet je dat ook tegen kweenie zeggen en niet alleen tegen mij


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Remains schreef:
    Als een trol


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oke grapje,
    Lang donkerbruin, golvend haar. Lichtbruine ogen. Iets getinte huidskleur. 1,57 meter lang


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John