• Ik stond vandaag met mijn vriendinnen op het schoolplein. Dus er was een jongen, ik geloof uit de vierde ofzo, die zei iets tegen mijn vriendin. Ben dus vergeten wat ¬¬. Hij zag eruit als een punker, en mijn vriendin reageerde op zijn haar: 'Cool haar.' Zijn haar was rood, en het was een soort van hanenkam, maar dan was het niet opgestoken. 'Dankjewel, maar er zit niet eens gel in.' Ik glimlachte en vroeg of hij Slipknot kende. 'Ja dôh.' was zijn antwoord. 'Ben je fan?' vroeg ik toen. 'Neuh, maar ik luister hun muziek wel weetje, maar het is niet echt muziek om te relaxen enzo.' Ik knikte en zei dat ik hun ook weleens luisterde. Hij glimlachte en ging toen weg. Mijn vriendinnen vonden hem maar eng, maar ik mocht hem wel.:D

    Zo, dat was het.


    ok

    Altijd fun je goed kan opschieten met zo'n vreemde xD


    I live for the applause, you will die for it.

    bij ons zitten er alleen maar van die lelijke ktmensjes..
    en van die nerdjes. ;S


    Idd!
    [/ik zit bij Astrid op school, mensen.]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik heb ook coole mensen op school, vandaag zag ik nog iemand met een Bullet for my valantine shirt! ^^

    Er is een jongen die draagt alleen maar bandshirtjes. Meestal van die Noorse/Finse metalbands. Je snapt wel waar ik op doel..
    Behalve dat komt Tokio Hotel wel eens voorbijwandelen, ik heb er zelf een van Nightwish, 30 Seconds To Mars, Iron Maiden, Metallica, RHCP, Evanescence, Within Temptation (is erg jaloers op dat shirt).


    No growth of the heart is ever a waste

    bij mijn op school zitten
    alleen maat huppelkutjes,wannabees -_-


    You are so god damn Sexy <3

    Ik vind punkers hip. 8D

    MWHAHAHAA.
    kon het niet laten [a]


    The economy is suffering, let it DIE!

    PUNKERS ZIJN NIET ENG
    ze zijn awesome.
    HALLEU. ik bedoel. hun staan voor wat ze vinden etc. en dat word meestal vergeten..


    The economy is suffering, let it DIE!

    bij mijn op school zitten
    alleen maat huppelkutjes,wannabees -_-

    Tha same here


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik heb nu al zin in dinsdag ik zag 4 weken geleden een leuke jongen op het station bleek dat ie bij mij op school zit.. 3 weken nie gezien vorige week dinsdag had ik ineens naast hem les amen(H) en gelukkig is ie gothic staan er niet zo veel lui in de rij :P


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~