• Ja, dat wil ik weten want ik ben opzoek naar iets nieuws.
    Ik gebruik op het moment de eyeliner van hema. Ik vind 'm niet zo fijn want je kan er niet echt strak mee tekenen, om het zo maar even te zeggen. c:



    Wat is trouwens beter? Een kwastje of een soort van stift, want met oogpotlood is het bij mij al helemaal een ramp.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 21:28 ]


    your eyes are like stars in the night.

    ik gebruik zwart oogpotlood

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 21:28 ]

    Van de etos, maar die vind ik ook niet zo fijn.


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik gebruik oogpotlood... vanop de markt... maar hij is niet zo goed...
    Ik was dus de tekst op 't karton aan het lezen en zo stond er in het engels:
    Indien allergische reactie: stoppen met gebruiken.:S


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    2true, net zoiets als die jij hebt alleen dan beter. Kan je geloof ik bij de kruidvat kopen.


    Your make-up is terrible

    Aquila schreef:
    Ik gebruik oogpotlood... vanop de markt... maar hij is niet zo goed...
    Ik was dus de tekst op 't karton aan het lezen en zo stond er in het engels:
    Indien allergische reactie: stoppen met gebruiken.:S

    Dat is meestal bij een allergische reactie. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Assassin schreef:
    2true, net zoiets als die jij hebt alleen dan beter. Kan je geloof ik bij de kruidvat kopen.


    hier in de op=op


    & ik gebruikte essence, maar die vond ik kut ;D
    en doen soort stift vormpje (: maar die moest weg want hij stok naar schimmel laatst.

    Nou wil ik nog een die 2true proberen (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chanel, dat is een soort uitdraaibaar stokje. Voelt heel prettig en smeert makkelijk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik gebruik zwart oogpotlood van Lancôme, maar soms zet ik wel eyeliner. Dan is het 2true


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Van de Hema :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Stift is zeker beter!

    een waterproof. eentje die in een potje zit en je het met een kwast mloet smeren. ben naam vergeten en ben niet thuis. kan dus niet voor je kijken


    -

    Van dat uitdraaispul, als je me snapt. Die van de HEMA is slecht, ik neem altijd zo'n Kruidvatspul :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik gebruik ze ook van de Hema, maar de mijne is wel een andere dan op die foto. Ik gebruik een kwastje. Ze blijven super goed op, nja, bij mij toch.
    Maar volgens mij ligt het ook of je er mee kan werken of niet. Het vraagt ook wel oefenen op het perfect te kunnen. In ieder geval, ik vind het kwastje beter, ik kan er beter mee tekenen.
    Misschien moet je ook proberen en zien wat het beste lukt? (:


    Remember only God can judge you. Forget the haters because somebody loves you. -

    Anitaaa schreef:
    Van dat uitdraaispul, als je me snapt. Die van de HEMA is slecht, ik neem altijd zo'n Kruidvatspul :'D

    Uitdraaispul?:"D

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 21:42 ]


    your eyes are like stars in the night.

    een slechte (:


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all