• Ja, dat wil ik weten want ik ben opzoek naar iets nieuws.
    Ik gebruik op het moment de eyeliner van hema. Ik vind 'm niet zo fijn want je kan er niet echt strak mee tekenen, om het zo maar even te zeggen. c:



    Wat is trouwens beter? Een kwastje of een soort van stift, want met oogpotlood is het bij mij al helemaal een ramp.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 21:28 ]


    your eyes are like stars in the night.

    ik gebruikte eerst gewoon een kwastje dat is makkelijker met een stift is soms wat lastig als je ooglid niet meewerkt..
    Ik gebruikt zelf die van de hema die je als plaatje hebt (:
    Die van de hema is niet echt een kwastje maar eerder een soort van stokje en werkt opzich wel goed. Ik was er wel tevreden over. Ik heb hem nou voor de 2e x

    Geen. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind oogpotlood vrij gemakkelijk alleen is die van mij bijna op en dan doet het pijn met opdoen ;/
    Zo'n stiftje is wel fijn, en zo'n uitdraaibaar stiftje is ook wel fijn.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 22:01 ]


    Me so good.

    Geen, haha, veel te veel werk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    2 heb ik er
    Geen idee waar ik ze gekocht heb,
    Allebei met kwastjes
    Divinora guerlain paris
    Exaggeta delineatore occhi rimmel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb van die eh, die eyeliner die je kunt draaien en dat er dan zo'n soort heeeeel zacht 'potlood' uitkomt. Ik heb er 3;
    -Miss Sporty
    -Essence (Vervaagt heel snel)
    -Rimmel London (Wordt na een tijdje blauw --')

    Starkiller schreef:
    Ik heb van die eh, die eyeliner die je kunt draaien en dat er dan zo'n soort heeeeel zacht 'potlood' uitkomt. Ik heb er 3;
    -Miss Sporty
    -Essence (Vervaagt heel snel)
    -Rimmel London (Wordt na een tijdje blauw --')


    Koop dan Chanel, dat is heel duidelijk zwart.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik heb een oogpotlood van Essence (die je kunt draaien en dan komt er een zachte potlood uit) en het blijft de hele dag goed zitten :'D


    Shoganai i ne~

    Hhaha, lees je ook de blog van Vera Camilla ;p

    Die gebruik ik ook (: Ik vind hem wel heel fijn, en kan gewoon mooie, rechte lijnen trekken.

    Ik ook van de hema, maar ik heb een andere dan jij.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Van L'oreal Paris


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oriflame Cosmetics.


    I love you Tim

    Ik gebruikt of oogpotlood met water, of zo'n speciaal potje. Heb er een kwast apart bij gekocht, vind het wel fijn werken.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik heb iets wat niet echt een los kwastje is maar ook geen harde stift. Beetje tussenin, werkt heel prettig, van de Da, heel klein potje, weet alleen even niet meer hoe het heet :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen