• Uitslag bekend!
    Met enkele dagen vertraging zijn we er toch uitgekomen. Eerst en vooral, wil ik mijn excuses aanbieden. Ik ga het de volgende keer beter aanpakken, zodat alles op tijd gebeurd. Ik werd wel een beetje gered doordat de templates het niet meer goed deden, maar toch ga ik er beter op letten en zal nummer [3] beter lopen. (:

    Maar genoeg gebazeld, hier zijn de winnaaaaars!
    *drumroll*

    - Andomedae (template)
    - Annwfyn (template)
    - Azian (template)

    Normaal waren er twee winnaars, maar door een gelijkstand zijn het er drie! ^-^

    Geef ze een hartelijk applaus en moge hun templates vaak gebruikt worden! Rutger zal ze beschikbaar maken en de winnaars hun beloofde credits doneren. (:

    Wanneer Templatewedstrijd [3] komt, is nog niet bekend. ^-^[/left]




    Lieve leden!
    Precies zeven jaar nadat Rutger zijn account geregistreerd heeft, is het tijd de site nog wat meer op te fleuren met nieuwe templates!
    Dit betekent dus dat de templatewedstrijd numero 2 er is!

    Dit houdt in, net zoals de vorige keer, dat je een template ontwerpt en die stuurt naar een van de juryleden via pb. De juryleden kiezen er twee winnaars uit en die templates komen beschikbaar voor iedere user die ze wilt gebruiken. Bovenop die eer, krijg je ook nog eens 10 credits cadeau!
    Let op; vorige keer waren het vier winnaars, deze keer nog maar twee!

    En hier onze jury:
    - Rutger
    - Pusheen
    - Reassurance
    - Remembrall

    Je deelname is pas geldig als je echt een pb hebt gestuurd. In dit topic iets plaatsen wordt niet als officieel gezien.

    De jury zal de beste en meest geschikte templates eruit halen en die op 9 November bekend maken!

    Behoud je zeker template na je inzending tot de winnaars bekend zijn!


    Dus bij deze ontzettend veel succes en maak er wat moois van voor Quizlets zevende verjaardag!

    Weet je niet zo goed wat een template is of hoe je er eentje kan maken? Kijk dan eens op de helppagina:
    - Wat is een template?
    - Hoe maak ik een template?




    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 19:45 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 nov 2011 - 18:06 ]


    Let the Night embrace you

    Oh hennig! leuk. vriendelijk bedankt.

    Vat dit niet verkeerd op maar ze lijken echt heel veel op elkaar, en ook op de templates die de vorige keer hebben gewonnen.. Zo standaard :/
    Maar wel gefeliciteerd <3


    Believe in yourself.

    Laat anders de volgende keer quizletters stemmen met een poll?
    Kan je zo van internet halen en is handiger ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ^ maar dan heb je ook vriendjespolitiek en hoe kan je dan iedere template bekijken? De link erbij zetten gaat niet helpen, want die is niet klikbaar en ik denk dat er dan niet veel gestemd wordt. :'D


    Let the Night embrace you

    Dan doe je max. 10 deelnemers ofzo ;p
    En denk dat vriendjespolitiek wel mee zou vallen eigenlijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Er valt me nu iets op: Let op; vorige keer waren het vier winnaars, deze keer nog maar twee! Maar het zijn er drie?

    Maar goed, ik ben blij met m'n overwinning! *O*

    Er was een gelijkstand, daarom zijn er drie winnaars. Ben het er vergeten bij te zetten. :x


    Let the Night embrace you

    He, mijn template staat er tussen \o/
    wow, ik dacht echt dat echt dat hij niet zou winnen.
    Die andere zijn echt super mooi.
    & voor degene die niet gewonnen hebben; je kan de volgende keer nog eens proberen ;3


    Cool, neat, swell -Cry

    Huh? Ik kan de template's niet instellen?


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Olivesoul schreef:
    Huh? Ik kan de template's niet instellen?


    Nog niet :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    (...)

    Nog niet :3


    Wat bedoel je?(:


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Olivesoul schreef:
    (...)

    Wat bedoel je?(:


    Pusheen schreef:
    ...

    Geef ze een hartelijk applaus en moge hun templates vaak gebruikt worden! Rutger zal ze beschikbaar maken en de winnaars hun beloofde credits doneren. (:

    ...

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 22:56 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    (...)


    Sorry, ik had het niet gezien. Bedankt voor je hulp c:


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Olivesoul schreef:
    (...)

    Sorry, ik had het niet gezien. Bedankt voor je hulp c:


    No prob ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gefeliciteerd (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"