• You girls make me lose my mind <3
    I LOVE YOU.


    Some things are changing too much.

    HutjeOpDeHei schreef:
    (...)

    Ik denk dat die veeel ergere dingen zijn tegengekomen hoor!

    van de zenuwen zou ik daar ook van dat trapje afgevallen zijn.. XD

    Whaha.
    Ik viel dus ook 2 keer bijna (aa)


    Some things are changing too much.

    DANZIJ JULLIE KIJK IK WEER NAAR CHELSEA HELLOOOOOO
    hahahah iedereen in mijn klas zegt dat op Liams manier nu xd


    i'm broken, do you hear me.

    Chiam schreef:
    DANZIJ JULLIE KIJK IK WEER NAAR CHELSEA HELLOOOOOO
    hahahah iedereen in mijn klas zegt dat op Liams manier nu xd

    Omg super grappig (:


    Some things are changing too much.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Ik liep dat trapje op en ik stond echt zo:
    Oke, Joëlla niet van het trapje afvallen.
    en niet gaan gillen.
    en doe normaal.

    en toen zei ik domme dingen..


    Ik kreeg er helemaal niks uit.. ik was echt in mezelf helemaal aan het fangirlen en alles en ik wist ook echt niiet wat ik moest zeggen.. stond ik daar vet dom te glimlachen.. viel mijn tijdschrift voor Nialls neus op de grond.. ik weer bukken en alles.. en toen moest ik doorlopen.. stond ik voor Zayn.. half van mijn stokkie door die glimlach van hem... toen Louis die vet lief keek en toen Harry die iets zei maar ik weet niet wat xd en toen liep ik trilend dat trappetjee weer af


    What's so bad about being different?

    GODVERDOMME.
    IK WIL EEN NIEUWE NAAM LUERLDXFHLACL
    maar ik weet echt niks ):


    Some things are changing too much.

    NiallsFood schreef:
    (...)

    Ik kreeg er helemaal niks uit.. ik was echt in mezelf helemaal aan het fangirlen en alles en ik wist ook echt niiet wat ik moest zeggen.. stond ik daar vet dom te glimlachen.. viel mijn tijdschrift voor Nialls neus op de grond.. ik weer bukken en alles.. en toen moest ik doorlopen.. stond ik voor Zayn.. half van mijn stokkie door die glimlach van hem... toen Louis die vet lief keek en toen Harry die iets zei maar ik weet niet wat xd en toen liep ik trilend dat trappetjee weer af

    Ik liep het andere trappetje weer af, maar wachtte eerst op mijn vriendin
    en toen begonnen we heel hard te gillen (:
    en ik was de enige van ons 4 die iets zei xd


    Some things are changing too much.

    ik denk dat ik CARROTS eens ga proberen of die al bezet is.


    every little thing is gonna be alright.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Ik liep het andere trappetje weer af, maar wachtte eerst op mijn vriendin
    en toen begonnen we heel hard te gillen (:
    en ik was de enige van ons 4 die iets zei xd


    ahaha ik liep zo dat ding door.. kreeeg kruisje op mijn haand en toen ik buiten was begonnen we te gillen en toen liepen we tegen een camera aan xd


    What's so bad about being different?

    xJoellaMalik schreef:
    GODVERDOMME.
    IK WIL EEN NIEUWE NAAM LUERLDXFHLACL
    maar ik weet echt niks ):


    Welke Preview vind je het leukst (A)


    i'm broken, do you hear me.

    HutjeOpDeHei schreef:
    ik denk dat ik CARROTS eens ga proberen of die al bezet is.


    Toen ik die 2 maanden geleden wou was hij al bezet D:


    Remember when...

    NiallsFood schreef:
    (...)

    ahaha ik liep zo dat ding door.. kreeeg kruisje op mijn haand en toen ik buiten was begonnen we te gillen en toen liepen we tegen een camera aan xd

    WHAHAHA.
    dat laatste is wel grappig xd


    Some things are changing too much.

    NiallsFood schreef:
    (...)

    Ik kreeg er helemaal niks uit.. ik was echt in mezelf helemaal aan het fangirlen en alles en ik wist ook echt niiet wat ik moest zeggen.. stond ik daar vet dom te glimlachen.. viel mijn tijdschrift voor Nialls neus op de grond.. ik weer bukken en alles.. en toen moest ik doorlopen.. stond ik voor Zayn.. half van mijn stokkie door die glimlach van hem... toen Louis die vet lief keek en toen Harry die iets zei maar ik weet niet wat xd en toen liep ik trilend dat trappetjee weer af



    gosh voor mij is het echt zo genant, ik voel me ook zo dom datik in een waas voorbij ben gelopen.
    Ik weet alleen nog dat ik sanne zag staan met haar mobiel. En Liam keek dar echt heel grappig naar. En ik keek echt zo van; sanne wtf doe je. En ik moest foot maken voor sanne met niall alleen dat mislukte omdat die paul zei dat dat niet mocht. en toen keek ik in niall zijn ogen en toen kon ik helemaal niks meer uitbrengen. En toen ben ik zo voorbij zayn en louis gelopen omdat we door moesten lopen en ik ben vergeten te zeggen tegen Zayn dat mijn broertje Malik heet. Maar ik wist gewoon niet meer wat ik moest zeggen. Ik was ook heel erg gericht op die foto met Harry. Dat ik gewoon Zayn en Louis half heb gemist. Men ik voel me daar zo stom en kut over.

    Ook al heb ik ze wel gezien enzo. Alsnog als ik eraan terug denk, denk ik echt. Mens wat ben je dom.

    okee nu huil ik.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    OneThing schreef:
    (...)


    gosh voor mij is het echt zo genant, ik voel me ook zo dom datik in een waas voorbij ben gelopen.
    Ik weet alleen nog dat ik sanne zag staan met haar mobiel. En Liam keek dar echt heel grappig naar. En ik keek echt zo van; sanne wtf doe je. En ik moest foot maken voor sanne met niall alleen dat mislukte omdat die paul zei dat dat niet mocht. en toen keek ik in niall zijn ogen en toen kon ik helemaal niks meer uitbrengen. En toen ben ik zo voorbij zayn en louis gelopen omdat we door moesten lopen en ik ben vergeten te zeggen tegen Zayn dat mijn broertje Malik heet. Maar ik wist gewoon niet meer wat ik moest zeggen. Ik was ook heel erg gericht op die foto met Harry. Dat ik gewoon Zayn en Louis half heb gemist. Men ik voel me daar zo stom en kut over.

    Ook al heb ik ze wel gezien enzo. Alsnog als ik eraan terug denk, denk ik echt. Mens wat ben je dom.

    okee nu huil ik.

    DONT CRY!


    Some things are changing too much.

    NiallsFood schreef:
    (...)

    ahaha ik liep zo dat ding door.. kreeeg kruisje op mijn haand en toen ik buiten was begonnen we te gillen en toen liepen we tegen een camera aan xd


    omg, ik was de eerste die daar buiten helemaal begon te gillen. Recht in die camera. Echt genant eigenlijk haha


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Chiam schreef:
    (...)

    Welke Preview vind je het leukst (A)

    Hoe bedoel je? (aa)
    WACHT LAAT MAAR
    *slaat zichzelf*

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 20:20 ]


    Some things are changing too much.