• Sgattieeesss..
    ja jullie zien de titel al. ik heb een titel nodig. ik zou met iemand een serie maken en we hadden 2 ideeen. we hebben toen dus topic geopent waar dus idee 1 uit kwam. maar er waren ook aardig veel mensen voor idee 2. nu wil ik dus graag die serie gaan schrijven. maar 1 probleem. heb geen titel. ik zou het heel fijn vinden als jullie mijn kunnen helpen:D:D.

    Stukje:
    het gaat over 2 meisjes. genaamd Susan en Laura.Ze zijn bevriend met Tom en Bill. Ze worden gepest maar trekken zich er niks van aan. Ze gaan goed om met de congergie. Hij verteld hun alles over school. Wat de nieuwe plannen zijn en wat de nieuwe regels worden. Alles dus. Maar op een dag krijgen ze iets te horen wat echt speciaal is. Iemand heeft een tijd aparaat gemaakt. Je kan terug in de tijd. of naar de toekomst. Ellen,Rilana,Tom,Bill en de congergie besluiten s'avonds in te breken in school. Ze gaan dat ding testen. Ze gaan terug in de tijd. hoe zal het aflopen, en komen ze ooit nog terug in hun echte tijd?

    Don't mess with the time, cause you never know if you're getting back..

    euh
    Fun with the timemachine
    whe gonna play with time

    ofzo XD
    ik weet niks hoor

    owjaa. vergeten erbij te zetten.
    kunnen jullie engelse titels vertalen??(A) ik ben echt super slecht in engels:$.

    Don't mess with the time, cause you never know if you're getting back..


    Kloot niet met de tijd, want je weet nooit of je ooit nog terug komt...

    ^^

    (...)

    Kloot niet met de tijd, want je weet nooit of je ooit nog terug komt...

    ^^

    wow super!! ben meteen helemaal gek op die titel(A)

    (...)
    wow super!! ben meteen helemaal gek op die titel(A)


    whaha, thx^^

    (...)

    whaha, thx^^


    het word die van jou. ik vind hem echt te gek!!

    We're playing with the time, but is it save?!

    We spelen met de tijd, maar is het wel veilig?!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Yeaaaah

    Yeaaaah

    ^^