• Een filmpje waarin is te zien hoe een Texaanse rechter zijn gehandicapte dochter afranselt, wekt wereldwijd verontwaardiging op. De beelden dateren al van 7 jaar geleden, maar de intussen 23-jarige Hillary heeft ze pas nu online gezet.


    Op de expliciete beelden is te zien hoe jeugdrechter William Adams zijn 16-jarige dochter Hillary 7 minuten lang brutaal afranselt met een broeksriem. ‘Bend over the fucking bed’, roept de man uit, 'You don't deserve to live in this house.' De reden: het meisje had de computer van het gezin gebruikt om muziek te downloaden en videospelletjes te spelen.

    Het meisje schreeuwt de hele tijd om hulp, maar haar vader blijft slaan. Wat hij niet weet, is dat zijn dochter in de hoek van de kamer een camera had opgesteld die alles netjes filmde. Jarenlang bleef het filmpje in de kast, tot de intussen 23-jarige vrouw na een zoveelste scheldtirade besliste de beelden op het internet te zetten.

    Het is evenwel nog niet bevestigd dat het daadwerkelijk om rechter Adams gaat, al lijkt er weinig twijfel. De politie is intussen een onderzoek gestart. Een vriend van het meisje lis alvast duidelijk: ‘Het is zijn stem, het is zijn gebruikelijke gedrag en het is zijn huis’, klinkt het.

    Hillary lijdt aan een hersenverlamming. Ze heeft onder meer evenwichtsstoornissen, last van bevende ledematen en problemen met haar spraak.


    bron: de standaard.be

    Dit is gewoon ziek, ik heb er echt geen woorden voor!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 19:06 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ga het filmpje niet bekijken.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik wil het niet eens kijken, als je dit als ouder doet ben je gewoon niet goed bij je hoofd. En dat ze zo'n man dan nog rechter laten zijn ook, ze zouden HEM juist moeten opsluiten.


    “Love is a contradiction.”

    Fayan schreef:
    Ik ga het niet eens kijken.
    Mensen die zo omgaan met anderen verdienen een spuitje, vind ik.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ziek.


    None but ourselves can free our minds.

    Yurippe schreef:
    Had het filmpje een paar weken geleden op Hongfire gezien, dit is nou eenmaal hoe het gaat in het leven.

    (...)

    Het ging om muziek en games die je niet op een legale manier in de VS kon verkrijgen (VNs, etc).

    so what? iedereen doet het? daarom ga ik mijn dochter niet afranselen hoor, ik weet niet hoe jij zou reageren, maar dan zou ik jouw dochter niet willen zijn.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    welcome in Texas.

    en dit is de reden waarom ik een hekel heb aan amerika, waar blijkbaar toch alles kan. serieus. ziek.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Dit is ziek. Dat je iemand zoiets aandoet, en je eigen dochter dan nog wel.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ik wil die vent nu echt wurgen ik haat dit soort mensen en ik dacht dat die moeder hem zou stoppen of iets maar nee zij slaat gewoon lekker mee

    dit is gewoon ziekziekziek


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Ziek.

    Fayan schreef:
    Ik ga het niet eens kijken.
    Mensen die zo omgaan met anderen verdienen een spuitje, vind ik.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Omg dat gegil van dat meisje, het brand in mijn oren. Wat erg. Nee ziek omg


    Alleen maar tranen van geluk

    Fayan schreef:
    Ik ga het niet eens kijken.
    Mensen die zo omgaan met anderen verdienen een spuitje, vind ik.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Yurippe schreef:
    Had het filmpje een paar weken geleden op Hongfire gezien, dit is nou eenmaal hoe het gaat in het leven.

    (...)

    Het ging om muziek en games die je niet op een legale manier in de VS kon verkrijgen (VNs, etc).


    I hope you're not planning on having kids. o.O


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Seel schreef:
    (...)
    so what? iedereen doet het? daarom ga ik mijn dochter niet afranselen hoor, ik weet niet hoe jij zou reageren, maar dan zou ik jouw dochter niet willen zijn.


    Waarom impliceer je dat ik als ik ooit een dochter zou hebben dat ik die ooit zou slaan? Ik doelde er meer op dat ik het steeds vaker zie langs komen en dat ik hier totaal niet meer van schrik.

    Yurippe schreef:
    (...)

    Waarom impliceer je dat ik als ik ooit een dochter zou hebben dat ik die ooit zou slaan? Ik doelde er meer op dat ik het steeds vaker zie langs komen en dat ik hier totaal niet meer van schrik.

    Pfft, sorry; maar dan is er iets niet goed, denk ik. Ik blijf ervan schrikken en ik vind het gewoon misselijkmakend. Je kunt niet zeggen dat je dit niet misselijkmakend of erg vindt?
    Maarja, dit is mijn mening.


    Don't walk. Run, you sheep, run.