• Voorbeeld:

    Piet: wat als koeien konden vliegen?
    Jan: dan woonden ze nu op de maan
    Wat als internet niet bestond?

    en zo door...
    ik begin:

    Wat als Harry Potter geen bril droeg?


    I wanna be a wizard!

    Dan zou ik een aantal leuke mensen niet hebben ontmoet.
    Wat als je terug in de tijd zou kunnen gaan?


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    dan zou ik... weet ik veel.

    Wat als je NU zou kunnen trouwen met de liefde van je leven?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dan zou ik blij zijn dat ik die liefde van mijn leven eindelijk heb gevonden.(cat) Maar ik denk wel dat ik 't zou willen uitstellen, omdat ik 16 te jong vind om te trouwen. (:

    Wat als je nu de jackpot zou winnen?


    everything, in time

    Ehm.. van alles kopen om Bas voor me te winnen 8D -still on the hunt yeahh-

    Wat als er nu een inbreker zo bam je kamer binnen kwam, met een geweer, en dat hij je laptop/computer wou stelen? x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Goeie vraag. Eh- boos zijn? Maar ik denk dat er niet veel meer op zit dan mijn laptop te geven D':

    Wat als je computer chraste en alle bestanden verwijderd waren?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dan zou ik net zo zijn als die ene boze Duitser uit het filmpje, wanneer zijn computer te traag opstart.:'D

    Wat zou je doen als de persoon die je het meest haat, zou bekennen dat hij/zij verliefd op je was?(cat)


    everything, in time

    Humble schreef:
    Dan zou ik net zo zijn als die ene boze Duitser uit het filmpje, wanneer zijn computer te traag opstart.:'D

    Wat zou je doen als de persoon die je het meest haat, zou bekennen dat hij/zij verliefd op je was?(cat)


    Ehm, hem hoogstpersoonlijk castreren. Nah, ik zou even met hem willen praten.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Humble schreef:
    Dan zou ik net zo zijn als die ene boze Duitser uit het filmpje, wanneer zijn computer te traag opstart.:'D

    Wat zou je doen als de persoon die je het meest haat, zou bekennen dat hij/zij verliefd op je was?(cat)

    Eh.. misschien het niet erg vinden, aangezien die persoon best wel niet-lelijk is.. NEIN dat is een foute gedachte! ik zou natuurlijk.. eh.. Idk. |D

    OH wat als er een opgezet dier in je kamer stond waar je bang voor bent? -dat is mij eens overkomen gdjhgjsl-

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 23:54 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Schreeuwen en wegrennen.

    Wat als er een man/vrouw voor je begint uit te kleden?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    gillend weg rennen

    wat als er een boom in je achtertuin staat, je gaat slapen en de boom staat opeens op een hele andere plek zonder dat er ergens tekenen zijn van dat de boom verplaatst is?


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Lachen en weer gaan slapen of zo.

    Wat zou je doen als er een huis op je dak viel?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 0:50 ]


    26 - 02 - '16

    Doodgaan

    Wat als je opeens een beer voor je ziet?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    hmm proberen te aaien..

    wat zou je doen als er geen water meer uit de kraan komt?


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    naar het meer gaan :D

    wat als je waker werd naast tayor lautner


    fashion is my life,,

    Dan zou ik stilletjes weglopen en mezelf serieus afvragen hoe ik daar terecht kwam.
    Wat als je 1 miljoen euro wint?