• Kijk een piercing in je gezicht is wel super coewl en ziet er gaaf uit maar ik durf het niet aan in verband met later. Als ik straks ga soliciteren voor een baan ofzo en ze zien dat ik piercings in mijn gezicht heb zullen ze mij nooit aannemen! En daar bn ik dus bang voor, nu is het allemaal wel leuk maar alter hb je er misschien problemen mee...
    Ik hb trouwens wel een navel piercing!^^
    **xoxo hvj <3


    Tears are crashing out of my eyes

    Gewoon Kort maar Krachtig

    DEZE WERELD IS ONEERLIJK!!


    Dat valt ook wel weer mee O.o


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ^^ en toen was het stil.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Dat valt ook wel weer mee O.o

    Klein beetje wel, deze wereld kan heel oneerlijk zijn...


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Klein beetje wel, deze wereld kan heel oneerlijk zijn...


    Tsja.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Dat valt ook wel weer mee O.o


    OMG nou op dit moment valt dat bij mij helemaal niet mee =[ ik raak alles kwijt!

    (...)

    OMG nou op dit moment valt dat bij mij helemaal niet mee =[ ik raak alles kwijt!

    Hoe moet ik nou ruiken dat het over jou [persoonlijk] gaat dan?
    Verwacht ik niet echt in een topic over piercings.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Hmhm ja ik snap het. Maar mijn piercing groeit netjes dicht als ik hem eruit haal. Zie je heel weinig van ;)
    Tis maar 1,2 mm he?

    ik wou net zeggen als jij het wilt doen... als die mensen gaan zeike kun je er altijd nog over na denken om hem er uit te halen.... mijn vriendin heeft er ook gwoon een in haar lip en zegt dat ze hem er alleen uit wilt halen als het egt moet

    Hmhm ja ik snap het. Maar mijn piercing groeit netjes dicht als ik hem eruit haal. Zie je heel weinig van ;)
    Tis maar 1,2 mm he?

    Bij mij duurt het altijd lang. >__<
    Niet dat ik 'm eruit wil halen fzeu ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Hoe moet ik nou ruiken dat het over jou [persoonlijk] gaat dan?
    Verwacht ik niet echt in een topic over piercings.

    z] ja ik liet me even gaan x]

    (...)
    z] ja ik liet me even gaan x]


    Oke. ^^ Hopelijk heeft het geholpen dan? ;3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Daar hoef je je tog nog helemaal gn zorgen ovr te maken een piercing kan je er zo uit nemen Dus.. x

    Je moet het Gwn doen ,Meid , een piercing is Mega cool en ge moogt bly zyn dat ge da moogt ik mag dat nDus niet vn me ouders en zo er zo graag 1 hebbe x'33


    A. ikmisje.

    Ik hb helemaal niet gezegt dat ik het mag, ik hb alleen gezegt wrm ik het misschien toch neit wil.^^ En aangezien mijn moeder flipt als ik er een zou nemen doe ik het toch maar niet x'D! Ons ma flipt al als mijn ogen te 'donker' zijn opgemaakt... Ik mag neit eens een streepje met eyeliner zetten of ze is al pissig. --'


    Tears are crashing out of my eyes

    Vroeger wou ik er ook wel eentje, maar nu is dat er inmiddels wel uitgegroeid. Bovendien staan piercings me toch niet. Ik heb er niet de juiste gezichtsbouw voor vind ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hb helemaal niet gezegt dat ik het mag, ik hb alleen gezegt wrm ik het misschien toch neit wil.^^ En aangezien mijn moeder flipt als ik er een zou nemen doe ik het toch maar niet x'D! Ons ma flipt al als mijn ogen te 'donker' zijn opgemaakt... Ik mag neit eens een streepje met eyeliner zetten of ze is al pissig. --'


    OHJA .. ik dagt dat je mogt , OMG .. ik mag dat wel ,gelukkig x'3


    A. ikmisje.