• Geef hier afbeeldingen van t-shirts die je nu aan hebt!
    Vind je geen afbeelding? Pak dan iets wat er op lijkt!xD
    Dit heb ik nu aan:


    MAAR DAN VEEL KLEINERE MAAT!


    Je mag altijd zeggen wat je van iemand andrere kleren vind

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 14:39 ]


    I wanna be a wizard!

    Ik had een lichtbruine tregging van de vero moda aan, met daar boven een simpel grijs hemdje van de h&m en een lichtblauw blousje van de H&M. En zwart witte adidas sneakers.
    Maar op dit moment ben ik moe en heb hoofdpijn, dus heb ik nu een blauwe jogging broek aan, dat zelfde grijze hemdje, en een zwart vest, en blote voetjes.


    Alleen maar tranen van geluk

    Witte sokken met rode stippen, ondergoed, grijze Uggs, donkere spijkerbroek en een oversized zwarte trui met witte strepen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.


    None but ourselves can free our minds.

    Jeansbroek, ballerinapantoffeltjes, geel t-shirt dat ik lelijk vind en dus geen foto van ga zoeken en een donkerblauwe trui van America Today (:9~) waar ik geen foto van vind (:


    Never run out of reasons to smile...



    Dit bloesje met een blauwe spijkerbroek eronder en bruine enkellaarjes/hakken. c:


    wth.

    Een vreemd gekleurd (het is geen beige, noch huidskleur, vreemd...) truitje met V-hals (en daaronder een wit topje), een smalle jeansbroek en zwarte schoenen met veel kruisingen (de veters bedoel ik dan) met een zwarte hak van ong. 8cm die tot net boven mijn enkels komen. :'D

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 17:58 ]


    Has no one told you she's not breathing?



    De rest is irrelevant

    Te lui om plaatjes te zoeken. Mijn gymkleren, na school was ik te lui om me om te kleden. Ik ben gewoon lui :Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Donkere spijkerbroek, zwart hempje met daarover heen een blauwe blouse.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Fantasia schreef:
    Mijn pyjama. (krul)

    Ik ook (lol)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Een zwarte colbert, met een wit t-shirt, een geruite sjaal, en een lichte spijkerbroek.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”


    slechte kwaliteit, ik weet het.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    niks ;D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Anitaaa schreef:



    :9~:9~:9~:9~:9~:9~


    Cool, neat, swell -Cry

    De nachtjapon van mijn schoonzusje. Die zo lelijk is dat ik niet de moeite ga nemen er een foto van te nemen.