• The House of Night - Rollentopic

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen: Je mag dus zelf rollen aanmaken! De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona, die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.

    Ken je het House of Night niet, of wil je je kennis ophalen?
    Deze story zal je op weg helpen!
    Hier komen ook alle rollen in te staan.


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart

    Leerkrachten:
    - Cassiopea Nox - High Priestess - Muziek - Maeleena
    - Damian Vylore - Schermen/Vampyre sociologie - Captivity
    - Blake Douglas Shelton - Literatuur - Ramsays
    - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Drama - Captivity
    - Dawn Morena - Spaans - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Maeleena
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    [De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.



    Wil je een rol in deze RPG?
    Vul dan het volgende lijstje in!
    Je mag meerdere rollen!
    [De Fledgling leeftijd is van 13 tot 20 jaar!]

    Naam:
    Leeftijd:
    Ras: Vampyre/Fledgling/Mens
    Uiterlijk: Foto mag.
    Karakter:
    Talenten:
    Welke Klas: [Alleen voor Fledglings]
    Geschiedenis:
    Extra informatie:


    Breng je veranderingen aan je karakter aan?
    Meld het even! ^^


    De RPG opent vanavond om 19.00 uur.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 17:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Naam: Harry James Rosenblunt
    Leeftijd: 19
    Ras: Mens
    Uiterlijk:


    Karakter: Harry is een oprecht, eerlijk, goedhartig persoon. Hij komt altijd op voor iemand die zijn hulp nodig heeft. Hij houdt van een goede portie humor en geniet van het leven. Hij leeft volgens het motto: carpe diem. Toch kan hij redelijk koppig zijn, maar dat is een goede eigenschap, aangezien hij bijna altijd zijn doel bereikt. Hij blijft doorzetten, ook al lijkt het einde uitzichtloos. Harry is een passioneel persoon. Voor zijn passie zou hij alles doen. Een nadeel van die passionele kant is dat hij af en toe er te ver in durft te gaan. Hij is niet het soort jongen dat een discussie uit de weg gaat, al gebruikt hij wel liever woorden dan zijn vuisten.
    Talenten: Hij is een zeer begaafd danser (stijldansen) en houdt er dan ook van om zich vaak uit te sloven op bals. Daarnaast heeft hij ook een prachtige, hese, zwoele stem. Alleen houdt hij dat talent liever voor zichzelf
    Geschiedenis: Harry is de erfgenaam van een groot landgoed te London. Hij komt uit een zeer voorname familie. Er rust een zeer grote druk op hem, aangezien zijn familie wil dat hij zo perfect mogelijk is en daar heeft hij het redelijk moeilijk mee.
    Toen hij klein was is hij een keer bijna verdronken toen hij met zijn neven rond een meer aan het spelen was, sindsdien heeft hij een redelijk grote angst voor water.
    Toen hij terug kwam van de club, is hij op Hannah Pearson en haar vader, Edward Pearson, gestoten. Hij voelde het als zijn plicht om haar te redden, ook al wist hij dat ze gemerkt was. Vervolgens heeft hij zijn koetsier opdracht gegeven haar bij het huis van de nach te londen af te zetten. Het gesprek dat hij met haar heeft gehad zal hij nooit meer vergeten.
    Extra informatie: Sinds hij Hannah uit de handen van haar vader heeft gered is hij geïntrigeerd door het hele vampierdom en dan voornamelijk door Hannah. Hij heeft vele studies gedaan naar vampiers en heeft een aantal van hen 'geïnterviewd'. Ook heeft hij in de vampierwereld een aantal vrienden.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 19:19 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Ik heb m'n rol aafgemaakt, maar het is niet de beste rol


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Staat er bij ^^ je amg meerdere rollen doen, of je rol nog aanpassen.
    de rollen komen later in de Story te staan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ...en ondanks dat ik de kattenbak moest schoonmaken en internet twee keer uitviel, heb ik mijn rol nu af. Is ze goed zo? :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    *O* Ze is leuk! ^^ I like her.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik wil wel een docent maken :3


    To love is to destroy.

    Even een vraagje: kunnen Red Fledglings ook meedoen of zijn er enkel Blue Fledglings? (:


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Dat wilde ik later in het verhaal verwerken, eigenlijk. ^^
    Dat er dus verschillende mensen dood gaan en terug komen als Red Fledglings.
    ... als mensen het daar mee eens zijn,w ant we kunnen ze er ook al metteen in gooien...

    .. Je ziet maar! *O* I'm not the boss.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena schreef:
    Dat wilde ik later in het verhaal verwerken, eigenlijk. ^^
    Dat er dus verschillende mensen dood gaan en terug komen als Red Fledglings.
    ... als mensen het daar mee eens zijn,w ant we kunnen ze er ook al metteen in gooien...

    .. Je ziet maar! *O* I'm not the boss.


    Dat vind ik een goed ideetje. ^^


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Maeleena schreef:
    Dat wilde ik later in het verhaal verwerken, eigenlijk. ^^
    Dat er dus verschillende mensen dood gaan en terug komen als Red Fledglings.
    ... als mensen het daar mee eens zijn,w ant we kunnen ze er ook al metteen in gooien...

    .. Je ziet maar! *O* I'm not the boss.



    Dat vind ik een goed idee ^^


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hoeveel rollen mag je eig? (aa) ik heb hier echt veel zin in + dat idee van de red fledglings staat me heel erg aan (:


    And in that moment, we were infinite.

    4-5 rollen, het is maar wat je zelf aankan! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ohjaaa, eh wel één klein probleempje. Ik vertrek morgenavond op weekend en zal dus niet op de pc kunnen D: maar maandag ben ik wel actief & morgen tot half 6 (krul)


    And in that moment, we were infinite.

    Leraar
    Naam: Damian Vylore
    Leeftijd: 22
    Ras: Vampier
    Uiterlijk:


    Karakter:Damian is een charmante en vriendelijke man, die graag zijn leerlingen helpt. Hij is rustig, en probeert voor alles een oplossing te bedenken. Toch heeft hij ook een andere kant, hij heeft een hekel aan mensen. Dit alles komt door zijn verleden.
    Talenten: Hij kan gedachten lezen, maar laat dit niet merken aan zijn leerlingen.
    Klas: Damian Vylore geeft de vakken 'schermen' en 'Vampire Sociologie'
    Geschiedenis: Damian heeft een zwaar verleden. Damian verloor zijn ouders op 15 jarige leeftijd. Zijn ouders en zijn kleine broertje kwamen om in een ongeluk. Met zijn ouders had hij een slechte band. Maar zijn broertje was zijn enige vriend. Hij verzorgde hem alsof het zijn eigen kind was, en hielp hem met alles. Lucas zijn broertje heeft na het ongeluk nog ongeveer 2 weken geleefd. Na het ongeluk is hij bij zijn tante: Judith en ome Richie gaan wonen. Beiden erg rijk, en de enige familie die hij nog had. Toen hij gemerkt werd, wilde zijn oom en tante geen contact meer met hem.
    Extra informatie: Damian Vylore is de charmantste leraar van school, veel meiden kijken naar hem om.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 19:28 ]

    Nou ik denk dat ik de RPG pas op Zondat open, zodat mensen nog rollen kunnen aanmaken, aanpassen, en ik nog wat verhaallijnen uit kan denken.
    dus je zal weinig gemist hebben :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.