• Ik ben weer terug van mijn overheerlijke week vakantie in Turkije. Ik hoop dat jullie me een beetje gemist hadden.
    Het was echt super leuk, het hotel was pas dit jaar weer heropend. Er hadden heel weinig mensen geboekt, dus deden ze een enorme last-minute korting erop, wat denk je? Zit het natuuurlijk vol met Nederlanders. Dat was wel gezellig alleen was het wel een beetje veel op het laatst.
    Er liepen heel veel zwerfkatjes, hele lieve, en een nestje. Mijn zusje zei: Die kat heeft tumoren op zijn kont! En toen zei ik: Nee het is een mannetje.
    Ik heb de hele week lekker in de zee gelegen, vrienden gemaakt, cocktails gedronken en heel veel gegeten en liggen bakken. Niet dat ik bruin ben geworden, dat lukt mij niet zo.

    Ik ben wel blij dat ik weer terug ben! :'D

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 12:30 ]


    Your make-up is terrible

    Welcome back (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    WB!
    Hopen dat je een leuke vakantie hebt gehad!

    Welcome back lieverd. (K) Ik heb je echt gemist. (H) Hoop dat je het echt leuk heb gehad.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Wb (flower)


    The way we live, is the way we die

    Die kat heeft tumoren op zijn kont! En toen zei ik: Nee het is een mannetje.


    :'D


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Leeuk :'D Ik ben jaloers. :'3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik ben net terug van Praag :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Nikki, ik heb je zo gemist :'(


    Life is hard and then we die

    Welkom terug ;D

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 14:32 ]


    Keep on smiling

    Ik heb je niet gemist hoor Nikkie. (flower)
    Nee hoor, ik heb je heel erg gemist schatje <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Klinkt heel leuk ^^
    Welkom terug(krul)


    --

    Fijn dat het zo leuk was :3
    Welcome back!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.