• The House of Night - Rollentopic

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen: Je mag dus zelf rollen aanmaken! De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona, die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.

    Ken je het House of Night niet, of wil je je kennis ophalen?
    Deze story zal je op weg helpen!
    Hier komen ook alle rollen in te staan.


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart

    Leerkrachten:
    - Cassiopea Nox - High Priestess - Muziek - Maeleena
    - Damian Vylore - Schermen/Vampyre sociologie - Captivity
    - Blake Douglas Shelton - Literatuur - Ramsays
    - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Drama - Captivity
    - Dawn Morena - Spaans - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Maeleena
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    [De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.



    Wil je een rol in deze RPG?
    Vul dan het volgende lijstje in!
    Je mag meerdere rollen!
    [De Fledgling leeftijd is van 13 tot 20 jaar!]

    Naam:
    Leeftijd:
    Ras: Vampyre/Fledgling/Mens
    Uiterlijk: Foto mag.
    Karakter:
    Talenten:
    Welke Klas: [Alleen voor Fledglings]
    Geschiedenis:
    Extra informatie:


    Breng je veranderingen aan je karakter aan?
    Meld het even! ^^


    De RPG opent vanavond om 19.00 uur.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 17:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Moet je persé het verhaal kennen om me te doen? Of kan ik ook gewoon een dom-blondje spelen? ^-^


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Je hoeft eht verhaal neit te kennen!
    Er doen meerdere mensen mee die de boeken neit hebben gelezen.
    Wel raad ik je aan om wat informatie te lezen over eht verhaal.
    Als je op de link in de beginpost klikt zie je dat ik al behoorlijk wat informatie op een rijtje heb gezet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik had ook nog de leeftijd van mijn rol van 15 naar 16 verandert. Maar misschien had je dat al gezien. ;]


    I hate that I can't stay mad at you.

    Okay, bedankt voor eht doorgeven! *O*
    ik raad jullie allemaal aan een Abo opd e story te nemen, daar ben ik nu alle rollen aan eht plaatsen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    De Fledglings staan inmiddels in de story! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Complete story bijgewerkt


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik ga morgen even rol aanmaken want zit nu op mobiel. XD


    On wednesdays we wear black

    okay! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *O* Q is back people


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Quizlet doet het nu pas bij mij(cat)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    zal ik nog een lerares invullen?

    Dat mag, en zou fijn zijn ^^
    De RPG begint dus zondag avond. :D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Naam: Elisabeth 'merlin' Dulöre
    Leeftijd: 32
    Ras: Vampyre
    Uiterlijk:


    Karakter: Elisabeth is een vrouw die nog in de oude term ligt: meiden poetsen. jongens werken. Ze wil dat haar leerlingen zich netjes gedragen. en is daarom ook erg streng. Leerlingen noemen haar gestoord en creepy. dit komt omdat ze vaak in haarzelf praat. en dat in een taal dat niemand verstaat.
    Talenten: Zichzelf vermommen
    Welke Klas: Ze geeft Drama
    Geschiedenis: Elisabeth is lang geleden gemerkt, en is niet veel veranderd. Haar ouders waren streng gelovig, waardoor elisabeth nog steeds elke avond netjes een gebedje schiet, maar dit keer voor een andere god: nyx
    Extra informatie: Elisabeth is niet zo geliefd onder de leerlingen, dit komt omdat ze gestoord en erg streng is.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 20:23 ]

    Naam:Katherine Miller, maar nadat ze gmerkt werdt veranderde ze haar naam in Kat.
    Leeftijd:16
    Ras: Fledgling
    Uiterlijk:


    Karakter: Kat is niet de braafste. Het liefst gaat maakt ze s'nachts erop uit om een wandeling te maken over het terrein, of erbuiten. Ook houd ze van schermen, en is ze een goede student. Ze had vroeger een relatie met een mens, maar toen ze gemerkt werdt heeft hij het met haar uitgemaakt, ze houdt van flirten maar heeft geen behoefte aan een vaste reltie
    Talenten: Kat heeft een affiniteit voor vuur, en kan als ze haar best doet andermans zwaktes voelen. Kat is ook erg goed in literatuur, en ze kan geweldig piano spelen.
    Welke Klas:5e klas
    Geschiedenis: Kat werd vroeger mishandeld door haar vader, terwijl haar moeder op wereldreis was. Toen ze gemerkt werdt is ze zo snel mogelijk naar the house of night gevlucht.
    Extra informatie: Een bruin grijze kat heeft haar gekozen, en Kat heeft haar Epos genoemd, dat heldendicht betekent


    Kan ik nog meedoen?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 15:06 ]


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    Natuurlijk ^^ ik wil je er wel op wijzen dat je haar ras even naar Fledgling veranderd. als ze nog op school zit is ze natuurlijk nog geen Vampyre! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.