• The House of Night - Rollentopic

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen: Je mag dus zelf rollen aanmaken! De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona, die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.

    Ken je het House of Night niet, of wil je je kennis ophalen?
    Deze story zal je op weg helpen!
    Hier komen ook alle rollen in te staan.


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart

    Leerkrachten:
    - Cassiopea Nox - High Priestess - Muziek - Maeleena
    - Damian Vylore - Schermen/Vampyre sociologie - Captivity
    - Blake Douglas Shelton - Literatuur - Ramsays
    - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Drama - Captivity
    - Dawn Morena - Spaans - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Maeleena
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    [De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.



    Wil je een rol in deze RPG?
    Vul dan het volgende lijstje in!
    Je mag meerdere rollen!
    [De Fledgling leeftijd is van 13 tot 20 jaar!]

    Naam:
    Leeftijd:
    Ras: Vampyre/Fledgling/Mens
    Uiterlijk: Foto mag.
    Karakter:
    Talenten:
    Welke Klas: [Alleen voor Fledglings]
    Geschiedenis:
    Extra informatie:


    Breng je veranderingen aan je karakter aan?
    Meld het even! ^^


    De RPG opent vanavond om 19.00 uur.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 17:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ja dat bedoel ik xD dankje (flower)
    ooh en mag Damian mijn mentor zijn? ^^

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 20:55 ]


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    Vraag het even via PB aan de user die Damien speelt. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ff zorgen dat ik notificaties krijg(flower)


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    Naam: Melissa McCarthy, maar toen ze zich vestigde in House of Night koos ze de naam Arléne
    Leeftijd: 15
    Ras: Fledgling
    Uiterlijk:




    Karakter: Als je haar voor het eerst ziet denk je dat ze heel rustig is, maar als je haar echt leer kennen weet je dat ze rebels is. Ze is intelligent en straalt ook wijsheid uit. Arléne is net als haar zus Clove McCarthy in voor een grapje, maar zelf is ze niet echt de beste moppentapper. Ze is best gek als je haar kent, maar je kan dan ook echt heel veel lol met haar hebben. 
    Talenten: Arléne heeft een affiniteit voor water.
    Welke Klas: Klas 5
    Geschiedenis: Arléne is opgegroeid in Tulsa en heeft samen gewoond met haar ouders en zus. Ze is streng opgevoed en toen ze gemerkt werd wouden haar ouders haar niet meer zien. Sinds haar dertiende woont ze in House of Night.
    Extra informatie:-


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hoe zit dat eigenlijk met die klassen?
    Mijn personage is 15 en ik heb gezet dat ze in de 3de klas zit, maar klopt dat wel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je word naar her Hosue of night gestuurd tussen je 13de en 16de.
    Dan kom je terecht in de derde klas.
    dus ja, als je 15 ben kan je in de derde klas zitten. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Naam:
    l'Etoile-Marie Aberna. Nu heet ze Etoile Aberna.

    Leeftijd:
    14

    Ras:
    Vampyre/Fledgling/Mens:Fledgling

    Uiterlijk:



    Karakter:
    Etoile is een verlegen, inzichzelf gekeerd meisje. Ze is erg onzeker over wat mensen van haar zullen vinden. Ze is alleen opgegroeid en dus niet gewend aan veel mensen om haar heen. Mensen zeggen vaak dat ze een slim meisje is, maar zij weet dat het alleen maar komt doordat ze heel hard studeert. Als ze ergens aan begint maakt ze dat ook altijd af. Ze heeft geen vrienden. Maar als je haar beter leert kennen zal je ontdekken dat ze voor je door het vuur zal gaan.
    Talenten:
    Etoile schrijft monologen en gedichten. Haar Oma vindt dat zij dit erg goed doet. Maar Etoile is heel onzeker waardoor zij zelf niet vindt dat het een talent is.

    Welke Klas:
    Derde

    Geschiedenis:
    Haar ouders waren heel jong toen ze haar kregen. Daarom heeft haar oma altijd voor haar gezorgd. Ze ging naar school in een klein dorpje. Mensen vonden haar altijd raar en gek omdat ze zo verlegen was. Gelukkig had ze haar oma van wie ze heel veel houdt. Een paar jaar geleden heeft ze voor het eerst contact gehad met haar ouders. Ondanks het feit dat ze haar hebben achtergelaten betekenen haar ouders veel voor Etoile. De dag dat ze werd gemerkt was ze met haar oma op bezoek bij haar ouders. Ze was bang voor de reacties, maar gelukkig begrepen haar ouders het. De tweelingzus van haar moeder werd gemerkt op haar zestiende. Maar zij heeft de verandering niet overleeft. Sinds ze in het huis van de nacht is voelt ze zich een beetje zekerder van zichzelf. Hier wordt ze niet gek aangekeken. Het klinkt misschien gek, maar ze is blij dat ze is gemerkt. Ze was net 14 toen ze werdt gemerkt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zo dat is de complete informatie van mijn personage. Ik heb haar btw iets jonger gemaakt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    naam: Elixa Furona Tortiana
    Leeftijd: 15 jaar
    Ras: Fledgling
    Uiterlijk: http://raachelann.blogspot.com/2010/10/ddlovato.html
    Karakter: ze is aardig en lief maar pas op achter dat lieve uiterlijk zit een arrogant persoon alleen die kant laat ze bijna nooit zien
    Talenten: heeft iets met vuur ze houdt ervan om er bij te zijn daarom heeft ze er ook een affiniteit voor. voor derest kan ze erg goed piano spelen.
    Welke Klas: klas 5
    Geschiedenis: Elixa was vroeger toen ze mens was niet echt populair ze werd niet gepest maar was ook niet erg hoog in rang ze was heel normaal. dat veranderde toen ze in een fledgling werd gemerkt. haar ouders legde zich erbij neer en brengde haar bij het huis of nacht.
    Extra informatie: is van italiaanse afkomst.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 14:24 ]


    On wednesdays we wear black

    Discovery, je plaatje werkt niet. ^^ Verder, bedankt voor de inschrijving.
    *Gaat story updaten*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena schreef:
    Discovery, je plaatje werkt niet. ^^ Verder, bedankt voor de inschrijving.
    *Gaat story updaten*


    en nu? ^^


    On wednesdays we wear black

    Yup, dankje ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    lol, tot nu toe ben ik de enige die in klas 4 zit. ;D
    Ik zal vanavond nog mijn personage wat verder uitbreiden. (;


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Waarschuw me even als ej dat gedaan hebt, dan pas ik eht ook aan in de story.

    tot nu toe staat iedereen in de story!

    *Gaat verder de High Priestess aanmaken*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja, dat zal ik doen. ^^


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.