• For everything <3



    I LOVE YOU GIRLS <3

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 21:59 ]


    Some things are changing too much.

    Mutant schreef:



    zie mijn stonede hoofd


    What's so bad about being different?

    ow. Ik hou van niet sporende kinderen.
    ik ben er zelf ook een. =3
    normal is boring.


    We don't have the power but we never say never.

    iStylinson schreef:
    (...)

    Er woont hier zo een meisje op de buurt, die net zo oud als mij is. Ik zat op de basisschool bij haar in de klas & het is dus zoon typische slet. Ze heeft me nooit gemogen en heeft echt de verschrikkelijkste roddels over mij verspreidt toen we van de basisschool afgingen. - ook al ging zij naar een andere school- Bijna alle jongeren kennen mij dus wel in deze gemeente, maar dan enkel van de roddels. Op de basisschool ben ik echt verschrikkelijk erg gepest & daarna ook nog door de mensen uit dit dorp.

    Nu gaan we binnenkort met de buurt bowlen en nu gaat zij dus ook mee. Ik zie er echt gewoon tegen op, omdat zij komt.


    Awwh, vraag of je niet mee hoeft of doe alsof je ziek bent. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Mutant schreef:
    (...)
    Nee, heb er echt een hekel aan D: Ze willen nooit slapen >.>


    Hhahaha ik bedoelde het ook sarcastisch, ik heb er ook een verschrikkelijke hekel aan. Mijn zusje wou net ook al niet slapen D:


    Remember when...

    iStylinson schreef:
    (...)

    Er woont hier zo een meisje op de buurt, die net zo oud als mij is. Ik zat op de basisschool bij haar in de klas & het is dus zoon typische slet. Ze heeft me nooit gemogen en heeft echt de verschrikkelijkste roddels over mij verspreidt toen we van de basisschool afgingen. - ook al ging zij naar een andere school- Bijna alle jongeren kennen mij dus wel in deze gemeente, maar dan enkel van de roddels. Op de basisschool ben ik echt verschrikkelijk erg gepest & daarna ook nog door de mensen uit dit dorp.

    Nu gaan we binnenkort met de buurt bowlen en nu gaat zij dus ook mee. Ik zie er echt gewoon tegen op, omdat zij komt.

    Snap ik, wat een kutwijf, dat ze dat allemaal zegt! Ze zou eigenlijk eens een goede klap voor haar kop moeten hebben D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    (...)
    Jups, want ik ben detective:Y)


    I Knew it! ik moet nu echt oppassen dalijk ken je al mijn secrets.. ^^


    We don't have the power but we never say never.

    iStylinson schreef:
    (...)

    Hhahaha ik bedoelde het ook sarcastisch, ik heb er ook een verschrikkelijke hekel aan. Mijn zusje wou net ook al niet slapen D:

    Haha oke! En dan komen ze ook altijd naar beneden. Lieke, ik kan niet slapen(no_chears)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    1DxAddiction schreef:
    (...)

    I Knew it! ik moet nu echt oppassen dalijk ken je al mijn secrets.. ^^

    Ik ken ze allemaal al(wbw)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    (...)
    Snap ik, wat een kutwijf, dat ze dat allemaal zegt! Ze zou eigenlijk eens een goede klap voor haar kop moeten hebben D:


    Ja maar als ik haar sla heb ik al helemaal al het hangjeugd uit dit dorp achter me aan. En ik heb er nu de laatste tijd niet meer zoon last van, ze laten me al een tijde met rust -proud moment-


    Remember when...

    Mutant schreef:
    (...)
    Haha oke! En dan komen ze ook altijd naar beneden. Lieke, ik kan niet slapen(no_chears)


    Oh dat herken ik, hahaha.


    Remember when...

    iStylinson schreef:
    (...)

    Ja maar als ik haar sla heb ik al helemaal al het hangjeugd uit dit dorp achter me aan. En ik heb er nu de laatste tijd niet meer zoon last van, ze laten me al een tijde met rust -proud moment-

    Dat moet je ook niet hebben, nee! Gelukkig maar(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    (...)
    Ik ken ze allemaal al(wbw)


    o god. *shocked*


    We don't have the power but we never say never.

    1DxAddiction schreef:
    (...)

    o god. *shocked*

    Haha, zou erg kan het allemaal toch niet zijn?(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    (...)
    Dat moet je ook niet hebben, nee! Gelukkig maar(bloos)


    Achja. :')


    Remember when...

    WOEHOE nog steeds heeft niemand mijn username die ik wil ;D


    What's so bad about being different?