• VERHAAL:

    Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

    UITLEG:

    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

    Het leven op het eiland is qua moderne vooruitgang aardig redelijk. Er zijn telefoons, moderne kleren, lichten, etc.

    MEEDOEN:

    Als je mee wilt doen, vul je simpelweg het volgende lijstje in.

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Bij "Extra" kun je gewoon plaatsen wat je nog kwijt wilt over het personage, dat het bijv. voor de koningin werkt, wat voor karakter hij/zij heeft, etc.
    Ik prefereer een foto boven een beschrijving, de wezens zien er toch gewoon uit als mensen, sommige op hun momenten van transformering na.



    SPELERS:

    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Reina (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Aantal mannen: 10
    Aantal vrouwen: 15
    Totaal: 25



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 1:54 ]


    -

    Naam: Charis Athena
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 22
    Soort: Cornu
    Uiterlijk:


    Extra: Charis Athena is een heel, héél erg verlegen meisje. Ze is vaak op zichzelf in het bos, waar ze één paard in het bijzonder heeft waar ze voor zorgt en een speciale band mee heeft.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 0:06 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Laura, je staat erbij :'D


    -



    Naam:
    Michael Ren

    Geslacht:
    Mannelijk

    Leeftijd:
    21

    Soort:
    Sirene

    Extra:
    Michael is speels en een gevoelig persoon.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 0:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zo, dat is er één. *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oké, nu heb ik ze allebei, maar ik ben nog niet helemaal tevreden over de foto van Vedran, dus dat kan nog aangepast worden, maar ze hebben nu tenminste allebei een uiterlijk :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vul morgen in, echt een briljant idee (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    *O*


    -



    Naam:
    Rizardo Elliot

    Geslacht:
    Mannelijk

    Leeftijd:
    18

    Soort:
    Dulcis

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 0:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wanneer gaat ie van start? Bij een bepaald aantal deelnemers?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik denk morgen als ik uit school kom, iets in die richting.


    -

    Okay :'D Dan ben ik er vast ook wel, want ik heb morgen geen school *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Doe maar luxe =3


    -

    *O* Morgen al! Dat is awesome


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yep :'D Ik heb er zin in. (:
    Hoe gaan de soorten trouwens met elkaar om? Gaat dat goed, of niet, of zijn er bepaalde soorten die niet met elkaar kunnen opschieten, oid?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als er soorten waren geweest die echt een hekel aan elkaar hadden, had het wel bij de uitleg gestaan.
    Dat ligt dus aan elk individu, en mag je zelf bepalen *O*


    -