• VERHAAL:

    Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

    UITLEG:

    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

    Het leven op het eiland is qua moderne vooruitgang aardig redelijk. Er zijn telefoons, moderne kleren, lichten, etc.

    MEEDOEN:

    Als je mee wilt doen, vul je simpelweg het volgende lijstje in.

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Soort:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Bij "Extra" kun je gewoon plaatsen wat je nog kwijt wilt over het personage, dat het bijv. voor de koningin werkt, wat voor karakter hij/zij heeft, etc.
    Ik prefereer een foto boven een beschrijving, de wezens zien er toch gewoon uit als mensen, sommige op hun momenten van transformering na.



    SPELERS:

    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Reina (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Aantal mannen: 10
    Aantal vrouwen: 15
    Totaal: 25



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 1:54 ]


    -

    MissLeto schreef:
    OOhw Interius op 17 jaar hoeveel keer kan in die dan in een ander dier veranderen?

    Nou ja, vanaf het zestiende jaar breidt het uit, dus moet je zelf maar bepalen :'3


    -

    MissLeto schreef:
    OOhw Interius op 17 jaar hoeveel keer kan in die dan in een ander dier veranderen?
    volgens de beschrijving. Ontwikkeld hij of zij dan dat hij of zij in meer dieren kan veranderen. Zo lees ik het in de beschrijving.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hoeveel rollen mag je nu als ik er nog een mag maak ik een jongen aan :D


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Voor mijn part heb je 20 rollen, als je ze maar een beetje actief houdt (:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 21:32 ]


    -

    Naam: Angélo Casus Niveus
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 17
    Soort: CORNU, Angélo heeft witte vleugels.
    Uiterlijk:


    Angélo heeft donkerblonde haren en fel-blauwe ogen. Hij heeft een strakke kaaklijn en een gespierd lijf. Hij draagt meestal een simpel zwart shirt en grijze skinny-jeans.
    Extra: Angélo heeft geen behoefte aan contact met de mede-mens en distantieert zich er daarom ook van, meestal kun je hem vinden op het grote open veld dat tegen het bos aanligt.
    Vleugels:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    mag ik er twee maken?? ^^


    On wednesdays we wear black

    @Discovery
    Natuurlijk *O* !


    -

    [Ik ben bezig hoor, maar ik kan niet kiezen welk ras o.o
    Dus het duurt even x) ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rustig aan ^^


    -

    Even iets heel anders

    Heeft iemand enig idee hoe ik mijn toetsenbord weer normaal kan laten doen?
    Ik kan geen trema's, accents, etc. En ik krijg alles meteen dubbel, bijv: "" , '' , ^^
    Best irritant o_o


    -

    Amycus schreef:
    Even iets heel anders

    Heeft iemand enig idee hoe ik mijn toetsenbord weer normaal kan laten doen?
    Ik kan geen trema's, accents, etc. En ik krijg alles meteen dubbel, bijv: "" , '' , ^^
    Best irritant o_o


    ctrl+shift of anders ctrl+ alt (':


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Euh, is het control+shift? Dat werkt bij een toetsenbord-iets, maar dat is volgens mij een andere xD
    In elk geval kan je het proberen


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    MustacheMe schreef:
    (...)

    ctrl+shift of anders ctrl+ alt (':

    *probeert*
    Nee, beiden niet..


    -

    @Fae
    Ja, dan wordt je vraagteken een is-teken, etc. Dat heb ik ook wel eens, maar daarvan wist ik al hoe je dat moest oplossen.
    Deze is nieuw -_-


    -

    Amycus schreef:
    (...)
    *probeert*
    Nee, beiden niet..


    Shift+Alt


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."