• Wel nu vroeg ik mij eens af of er hier mensen zijn die een dagboek hebben, of ik werkelijk de enigste ben :'D.
    Heb het niet zo lang eigenlijk, nog maar een maand. En dat na verscheidene mislukte pogingen in het verleden om het vol te houden :'D;
    Maar 'k vind het wel leuk ^^.
    En later is het vast leuk om terug te lezen.

    Nog iemand een dagboek?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Vroeger wel altijd, nu niet meer.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb een blok met lijntjes papier waar ik af en toe iets in schrijf wat ik kwijt moet. Dat doe ik al een jaar, en ja, dat is leuk om terug te lezen ^_^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb er een, maar ik schrijf er maar zo'n 2 keer per jaar in, ik vergeet dat gewoon altijd


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik vergeet het of ik kom er niet aan toe. maar watik heb opgeschreven heb, heb ik wel eens terug gelezen.


    Physics is awesome

    Ja, op de computer, dan houd ik veel makkelijker bij.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb het jaren gehad en ook altijd bij gehouden. Maar een jaar geleden heb ik ze allemaal verbrand. Terug lezen was juist geen pretje voor me en ik vond het ook niet nodig dat iemand anders het ooit zou lezen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Vroeger wel echt een waar ik alles in schreef, maar nu niet meer.. ( alleen een zwangerschapsdagboek maar dat is wat anders (: )


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jup ik heb er een :)

    Ik heb er al 2 volgeschreven, ben begonnen toen ik 11 jaar was begon ik mijn eerste dagboek en nu ik dat terug lees lach ik me dood. Omdat dat allemaal onbenullige problemen waren xD Die was vol toen ik een jaar of 13 was, daarna kwamen er wat serieuzere problemen. Toen ik 13, 14 jaar was. En nu ben ik in mijn derde bezig, waarin ik begon toen ik 14 was, bijna 15. Nu ben ik bijna 16 en schrijf ik nog in dezelfde. Ik doe het de laatste tijd niet meer zoveel. Omdat mijn problemen een beetje te heftig zijn...

    Maar het luchtte wel altijd op :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, maar ik schrijf er niet zo heel vaak in. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Vroeger wel ja, echt iedere dag. (':
    Nu niet meer, heb er ook niet echt de tijd voor.


    everything, in time

    Eyes schreef:
    Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik vergeet het of ik kom er niet aan toe. maar watik heb opgeschreven heb, heb ik wel eens terug gelezen.

    Had ik vroeger ook altijd: 'D; Maar voorlopig hou ik het nog vol ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb de drang om te liegen in mijn dagboek, nee dus. En ik kan er niet tegen dat iets of iemand alles weet wat er door mijn kop gaat.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 16:01 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja, maar ik schrijf er niet iedere dag in. Soms een keer in de drie weken, dan weer vijf keer per week, soms iedere dag :]

    Ik schrijf trouwens wel een stuk vaker nadat een kind zo lief was geweest om stiekem mijn dagboek te pakken en alles te gaan lezen toen ik even in de badkamer was :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nee, ik kan dat echt niet. Ik raak snel gefrustreerd van schrijven met een pen en ik denk liever dan dat ik erover schrijf. En als ik wel de behoefte voel om te schrijven, dan liever in de vorm van een verhaal, zodat ik het van me af kan duwen.


    Have you ever been alone in a crowded room?