• Mijn suggestie is dus, dat als je een topic maakt, je kunt instellen als je wilt verbergen dat jij het hebt aangemaakt. Want vaak zijn er wel eens users, die even een nieuw account aanmaken om hun problemen te vertellen. Maar dan dat dat er zo'n knopje komt.

    Voor?
    Tegen?

    Er gaat heel erg misbruik van gemaakt worden.


    Your make-up is terrible

    Het lijkt me logisch dat mods het wel kunnen zien, maar dan nog denk ik dat het verwarrend gaat zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Fayan schreef:
    Nee, dan ben ik tegen omdat het me niet nodig lijkt, want het gebeurd niet zo vaak & de reden van Mutant vind ik ook een hele goede.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Tegen, daar wordt misbruik van gemaakt. Op Tumblr kun je ook hele nare berichtjes krijgen door dat 'Ask anonymously' knopje.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 11:52 ]


    wth.

    Tegen, gaat teveel misbruik van gemaakt worden.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 11:54 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Gathering schreef:
    Tegen. Lijkt mij vooral heel verwarrend hier.


    Let it come and let it be

    Wandless schreef:
    Ik denk dat daar héél erg veel misbruik van gemaakt zou worden tegen dus.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Tegen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Tegen. Het lijkt me heel irritant en verwarrend als je niet kunt zien wie de topicmaker is en bovendien zal daar enorm veel misbruik van worden gemaakt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vooor


    Ivar Oosterloo.

    Dan ga je scheldtopics krijgen. Tegen dus.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    BadLuck schreef:
    Voor (A)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Voor, als de mods tenminste maar kunnen zien wie het topic hebben aangemaakt. En sommige vragen wat hier het nut van is, er zijn mensen die andere op quizlet kennen, maar het hun liever niet bekent maken dat ze een probleem hebben ofzo.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy