• Lieve meisjes.
    bedankt voor het feit dat ik alles bij jullie kwijt kan.
    ik probeer altijd niet teveel over mijn problemen thuis te praten.
    eigenlijk weten maar 2 van jullie hoe erg het is.
    ik hou van jullie, en dat moeten jullie nooit vergeten.
    hoe gemeen ik soms ook kan zijn.
    iloveyou girls, i really do.


    Some things are changing too much.

    Chiam schreef:
    (...)
    echt eh, ik ook, maar de jouwe gaat nog niet in gebruik zijn volgens mij xd

    Nee, maar toen ik ging zoeken waren er wel heel veel mensen die iets met Oliver sykes in hun username hadden, maar ik heb dus geen idee wie dat is x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ESTHERRR <3


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    ESTHER <333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Nee, maar toen ik ging zoeken waren er wel heel veel mensen die iets met Oliver sykes in hun username hadden, maar ik heb dus geen idee wie dat is x'D


    Lol er is volgens mij een tattooshop in groningen die Oliver Sykes heet. Echt ik zat in de bus laatst en ik zag dat dus ik vet zeggen:' Marianne -vriendin- MARIANNE DAAR STAAT SYKES, ZOU DAT FAMILIE VAN NATHAN SYKES ZIJN?' en zij vind nathan dus lelijk & begon keihard te zuchten D:


    Remember when...

    oke het is hier een beetje dood omdat iedereen op tinychat zit xd


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Gaat het volgende persoon nou wel gewoon braaf topic nummer 218 maken? Want het is wel makkelijk zo tien topics over te slaan x'D

    ESTHER <333


    i'm broken, do you hear me.

    Narry schreef:
    Gaat het volgende persoon nou wel gewoon braaf topic nummer 218 maken? Want het is wel makkelijk zo tien topics over te slaan x'D

    Ssst! Ik had het niet eens door trouwens, haha


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    (...)
    Ssst! Ik had het niet eens door trouwens, haha

    Hé, we moeten wel eerlijk blijven hiero hoor (krul)

    LegoHouse schreef:
    (...)

    Lol er is volgens mij een tattooshop in groningen die Oliver Sykes heet. Echt ik zat in de bus laatst en ik zag dat dus ik vet zeggen:' Marianne -vriendin- MARIANNE DAAR STAAT SYKES, ZOU DAT FAMILIE VAN NATHAN SYKES ZIJN?' en zij vind nathan dus lelijk & begon keihard te zuchten D:

    haha ja de mijne ook he, ik hoor echt de hele dag van wat zie je in die gast hij lijgt op sit van ice age D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    (...)
    Hé, we moeten wel eerlijk blijven hiero hoor (krul)

    Oke(no_chears)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben echt dood moe D:
    En dan moet ik morgen om half negen alweer daar staan ):

    HOI HAHAHA


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    HOJ ESTHER EN MARRIT<3


    Remember when...

    MARRIT <33333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!