• Ik ben nu 20 weken ver (bij de zwangerschap) en ik lig weeral in het ziekenhuis :S:( Ik heb opnieuw een bloeding gehad... De toestand was eerst kritiek, maar is ondertussen weer in orde. Ik blijf nog enkele dagen in het ziekenhuis en dan terug naar huis en bedrust houden... Ik heb namelijk alweer 1cm ontsluiting... Achja,, zlang ik rustig aandoe, kan er niks mis gaan.. Duss,, wish me luck??

    Xx(K)

    Ps: Ja mensen ik ben 16 en ja, ik heb al een zoontje van anderhalf jaar... En het maakt mij niet uit wat anderen denken... Het was zeker niet gepland om Kiano te krijgen,, helemaal niet... maar ik heb er nooit aan gedacht abortus te plegen... En ik wou ook geen jaren laten tussen de geboorte van mijn kinderen,, en nu heeft mama tenminste de kans gehad om sowieso al 1 van haar kleinkindjes te zien,, hopelijk ook de 2de :)

    Edit: Als jullie de zwangerschap en/of het leven van een zwangere tiener met een kind willen volgen of beter willen begrijpen:
    http://www.quizlet.nl/stories/23591/the-story-of-my-life/

    Xx(K)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2010 - 21:31 ]

    Veel geluk!

    x


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Good Luck


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Heel veel geluk meiss!!! En ik kom Keano dinsdagnamiddag ophalen ok?? Ik zal hem een weekje thuishouden en als het moet zelfs langer.. Rust gij dan maar goed uit e mieke!! (l)

    Ik vraag me af hè, hoe is het nou om dan al zó extreem jong een kind te hebben, er 1 verloren te hebben en zwanger te zijn van de derde?
    Ik denk niet dat ik het aan zou kunnen, echt respect voor jou. <3 En veel geluk natuurlijk <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Veel geluk. Ik hoop dat alles goedkomt, dus zeker veel rusten en niet stressen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Shokubeni schreef:
    Ik vraag me af hè, hoe is het nou om dan al zó extreem jong een kind te hebben, er 1 verloren te hebben en zwanger te zijn van de derde?
    Ik denk niet dat ik het aan zou kunnen, echt respect voor jou. <3 En veel geluk natuurlijk <3

    Zwaar, zeer zwaar... maar we bijten door... Ik heb een lieve verloofde die me zeer goed steunt... Duss doorbijten hea...

    good luck!
    en vraagje: ben jij 16? ;o
    nouja, dat staat op je profiel, :3

    Wth. Zwanger van je derde kind en je bent 16?


    All was well.

    JBM schreef:
    Wth. Zwanger van je derde kind en je bent 16?

    Ja, dat snap ik dus ook niet.


    .

    JBM schreef:
    Wth. Zwanger van je derde kind en je bent 16?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JBM schreef:
    Wth. Zwanger van je derde kind en je bent 16?

    Ik persoonlijk vind dat ook niet de meest verstandige keuze, maar dat moet ieder voor zichzelf bepalen.

    In ieder geval veel sterkte, ik kan me voorstellen dat het erg zwaar voor je is.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Het is echt niet beledigent bedoelt tegenover jou, maar ik vind het een beetje gestoord. Vooralsnog mijn excuses en succes gewenst met je zwangerschap, ik hoop dat je kindje gezond geboren word! (:


    All was well.

    Mensen, ze vraagt niet om te reageren wat jij er van vind. Ze vraagt om steun. Iets wat ze blijkbaar echt wel kan gebruiken, aangezien ze net terug is van het ziekenhuis..
    Anyway; veel geluk! x


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Heel veel sterkte, en succes!(flower)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sterkte ook al ben je nog zo jong (als de leeftijd op je profiel klopt natuurlijk).


    Keep on smiling