• Haaii pretty's <3

    Ik heb wéér een idee en als er meer dan 15 mensen zijn die het goed vinden komt er een Quiz van. Nou ook rollen offcourse hea. Maar ach, waar een lesje Frans ook niet goed voor is hea ^^ Jaah dit heb ik met Frans bedacht. Okay hier gaan we.

    Een meisje en haar 2BF's zijn uitgenodig
    op en gemaskerd bal want een beroemde tweeling zoeken vriendinnetjes maar ze weten niet wie. Haar andere BF gaat gewoon mee om er leuke jongens te ontmoeten. Zogezegd zogedaan gaan ze die beruchte avond naar dat feestje. Ze zien dat er eigenlijk veel meisjes in erg korte kleedjes zijn, waarschijnlijk omdat ze denken daarmee kans te maken. Na een tijdje alleen gedanst te hebben kondigen de mensen aan dat de tweeling er aan komt. Alle meisjes lopen zacht gillend en nieuwsgierig naar de hal en zien daar 2 verschijningen maar er zijn nog 2 andere iets kleinere en misschien dikkere mensen bij. Na een tijd als de nacht al bijna ochtend is hebben de jongens een hele tijd met meisjes gepraat, en van die dingen en hebben ze iemand gekozen. Alleen weten de 2 het nog niet van de ander. Wat als het uitkomt dat ze allebei hetzelfde meisje gekozen hebben?


    Nou, ik hoop dat jullie dit wat vinden ^^

    LoveYou<3

    cuwl idee ^^


    Dead but delicious

    OMG Das zo focking geniaal ^^
    En super orgineel zoals al jouwn ideen =]
    LOVE IT <33
    Jij moet echt maken !!

    xxx

    btw kijk ff in fb ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Lief, bij welke foto?

    OMG jij moet echt eens ophouden van die goede ideejen te bedenken mehnn!!

    Ow je het al gereageerd ^^
    Nou zulke dingen doe ik dus onder de les ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Okay ik ga gewoon nu al een rollentopic openmaken bitchez xD

    Leuk doen meid;) Zo ja wil je dan een link sturen dan ga ik em maken;)

    Origineel schatjee (H)
    JY NU SERIE VAN DIT MAAK GA:D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    gosh die heb ik nog niet gezien... die wil ik wel maken hoor

    Waar Frans allemaal niet goed voor is hea ^^

    Geweldig lieverd.
    Zeker een serie van make (H)
    en ik heb goei nieuws voor u (A)
    ik heb een idee voor die serie voor u en rose..dus,ik ga zometeen het eerste deel make n_n

    JOEPIEE¨^

    Dankje JoyceKiend <3