• APPELKIRST IK HEB NIETS TEGEN JOU. [moest ik even zeggen]

    Ok, er was helemaal geen ruzie dus DarkPassion sluit aub niet weer! We delen onze mening gewoon met elkaar, diegene die het niet eens zijn hoeven niets te schrijven, die moeten maar weggaan. Diegene die me haten, stuur pb en zit hier niet te zeiken, dit moet en zal een ruzieloos topic worden! Laat ons onze mening gewoon delen. Danke.

    Schat, je bent een goede die het zegt. Zelf kom je mijn topic wel ff vanalles spammen zoals : En slijm slijm of van die dingen. En dan zeg je dat wij, diegene die tegen jou mening zijn weg moeten gaan? Hoe laag kun je valleN,

    JAAAH :Y)


    Take My Hand Take A Breath ...

    Die jaa bedoelde nie voor LOLLIPOPx x3.


    Take My Hand Take A Breath ...

    Schat, je bent een goede die het zegt. Zelf kom je mijn topic wel ff vanalles spammen zoals : En slijm slijm of van die dingen. En dan zeg je dat wij, diegene die tegen jou mening zijn weg moeten gaan? Hoe laag kun je valleN,

    Dat was mijn mening (: ik zocht geen ruzie. Ik weet niet of je erop in bent gegaan, en ik wil het ook niet weten, omdat het me niets kan schelen.

    Ik zou me wel willen inhouden maar als ze te ver gaan en ik het zeker weet dat het VriendjesPolitiek was zou ik me wel durven te verzetten hoar ^-^. En trouwens als ze met iets te ver gaan dan laat ik me ook wel horen hoor. En van die topic continu sluiten had ik me ook niet ingehouden x3.


    Take My Hand Take A Breath ...

    Adôh, je bent het niet eens met mij dus waarom zou je JAAAH op mijn reactie's antwoorden >,<

    JAAAH :Y)


    hha pup ik weet wel dat je het op mijn topic bedoelde en niet op LOLLIPOPX

    Tuurlijk mag je je mening uiten.. en ook dat je het niet eens bent met iemand beslissingen maar houdt het dan wel een beetje gezellig :)


    Wie du mir, so ich dir.

    Zolang het ruzieloos blijft, zonder schelden of beledigingen zal ik het niet sluiten.


    Bored.

    Zoals appelkirst zegt >,<

    Tuurlijk mag je je mening uiten.. en ook dat je het niet eens bent met iemand beslissingen maar houdt het dan wel een beetje gezellig :)

    Ik zei net toch dat ik geen ruzie wil (:
    Maar het is gewoon niet leuk als moderators steeds weer topics sluiten waar ze druk in aan het praten zijn. Er was toch helemaal geen ruzie in ander topic? Achja. Misschien heeft DarkPassion een ander beeld van ruzie, kan ook ^^

    LOLLIPOPx ik snap jou punt ook wel hoar x3.


    Take My Hand Take A Breath ...

    Zolang het ruzieloos blijft, zonder schelden of beledigingen zal ik het niet sluiten.

    Dankje.
    En, ik weet niet of je het gelezen heb in ander topic. Je vroeg dus om het bewijs op te sturen in pb. Die persoon wilt niet dat ik het zeg, dus ga ik het niet doen. Sorry.

    Ik zou me wel willen inhouden maar als ze te ver gaan en ik het zeker weet dat het VriendjesPolitiek was zou ik me wel durven te verzetten hoar ^-^. En trouwens als ze met iets te ver gaan dan laat ik me ook wel horen hoor. En van die topic continu sluiten had ik me ook niet ingehouden x3.


    ik snap niet helemaal wat jij bedoeld ^^

    (...)
    Ik zei net toch dat ik geen ruzie wil (:
    Maar het is gewoon niet leuk als moderators steeds weer topics sluiten waar ze druk in aan het praten zijn. Er was toch helemaal geen ruzie in ander topic? Achja. Misschien heeft DarkPassion een ander beeld van ruzie, kan ook ^^
    Weet ik ook en ikhou er verder ook over op :).. Maar hiermee iwl ik ook zeggen dat het niet zo hoeft te zijn dat darkpassion ze heeft gesloten he.. de topics.. er lopen namelijk zoveel mods rond.. Maar bij deze houdt ik erover op xD.. Want volgens mij iriteer jeje de tering aan mij xD


    Wie du mir, so ich dir.