• I love you guys <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    meh, ik ga zo maar slapen, anders sta ik daar morgen half slapend op het toernooi, ik zie het al voor me xd
    Haha, denken jullie tussen 10 en 2 even aan hoe ik dood ga? (aa)

    Ik heb 2 bromances.. een Niam en Nouis
    The Times gift met: Esther, Joëlla, Chelsea en Chanou
    en That meeting changed our life met: Sanne, Robin en Fabienne


    What's so bad about being different?

    Maliksshoes schreef:
    (...)
    Ik heb een Zayn story, een afgelopen voetbal story, en werk met 4 fantastische meiden aan the times gift..
    EN, ik werk mee aan nog een one direction story.
    en dan gaan we beginnen aan Nathan, wil ik nog een nieuwe met Zayn of Niall, en ik mag meewerken met een nu al supergoed idee van Roos (:

    Oke, dat zijn er wel veel xdd


    Ik heb ehm op Quizlet; een Niall story -afgelopen/gestopt-, een Larry story, een Ziall, een OneDirection story die ik met iemand schrijf waarin Zayn en Harry badboys zijn en een nog niet geactiveerde Harry/ Ed Sheeran story.
    En op tumblr heb ik ergens ooit een paar slechte Engelse shit OneShots gemaakt. ahaha.


    Remember when...

    Narry schreef:
    meh, ik ga zo maar slapen, anders sta ik daar morgen half slapend op het toernooi, ik zie het al voor me xd
    Haha, denken jullie tussen 10 en 2 even aan hoe ik dood ga? (aa)


    SUCCES LIEVERD <3


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    En ik heb een Harry verhaal
    en een One direction verhaal met Sanne, Fabienne en Lianne <3


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    NiallsFood schreef:
    Ik heb 2 bromances.. een Niam en Nouis
    The Times gift met: Esther, Joëlla, Chelsea en Chanou
    en That meeting changed our life met: Sanne, Robin en Fabienne

    Persoonlijk zou ik een s achter life zetten, 'That meeting changed our lifes', tenzij jullie met z'n vieren, 1 leven hebben, kan natuurlijk ook ;D

    NIGHTY NIGHT ESTHER <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    OHJAA en ik ben begonnen met One Shots xd
    sowieso moet ik er 1 voor Chelsea schrijven vanwege onze weddenschap op mijn 16+ deeltje xd


    What's so bad about being different?

    Narry schreef:
    meh, ik ga zo maar slapen, anders sta ik daar morgen half slapend op het toernooi, ik zie het al voor me xd
    Haha, denken jullie tussen 10 en 2 even aan hoe ik dood ga? (aa)


    LEKKER SLAPEN ESTHER & succes <33


    Remember when...

    Narry schreef:
    (...)
    Persoonlijk zou ik een s achter life zetten, 'That meeting changed our lifes', tenzij jullie met z'n vieren, 1 leven hebben, kan natuurlijk ook ;D


    ahahaha je hebt gelijk xd


    What's so bad about being different?

    Narry schreef:
    (...)
    Persoonlijk zou ik een s achter life zetten, 'That meeting changed our lifes', tenzij jullie met z'n vieren, 1 leven hebben, kan natuurlijk ook ;D
    dat staat er volgens mij ook....


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    LegoHouse schreef:
    (...)

    Ik heb ehm op Quizlet; een Niall story -afgelopen/gestopt-, een Larry story, een Ziall, een OneDirection story die ik met iemand schrijf waarin Zayn en Harry badboys zijn en een nog niet geactiveerde Harry/ Ed Sheeran story.
    En op tumblr heb ik ergens ooit een paar slechte Engelse shit OneShots gemaakt. ahaha.

    Hahaa, ik lees teveel verhalen van mensen hier uit ons topic (A)


    Some things are changing too much.

    waarom vertelt iedereen welke verhalen die heeft ? haha
    ik heb een afgelopen Engelse Zarry en een afgelopen Tom Kaulitz
    Een lopende Zourry en een lopende Zouis hehe


    The soul needs autumn.

    HAHAHAHAHAHAHHA MN PA KIJKT EEN PROGRAMMA EN DAAR KWAMEN PLAATJES VAN MANNEN MET SUPERMAN SHIRTS IN BEELD.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik heb geen zin om op te noemen wat voor verhalen ik heb... Ik ben gewoon in 1 woord 'lui' xd
    maar nu ga ik echt slapen, welterusten lieverds xoxox
    Loveyouall <33