• Hi,
    ik heb een vraagje,
    omdat ik nogal slecht ben in het verzinnen van rollen zou ik willen dat jullie die verzinnen. :)

    Het gaat over Charlie die op school nogal veel problemen heeft met de leraren, thuis zit hij ook in de knoop met zijn oudere broer die zijn geaardheid niet accepteert, Charlie is homo en is verliefd op zijn beste vriend (Waar ik nog geen rol voor heb) Op de dag dat hij het aan zijn vriend wil zeggen dat hij verliefd op hem is loopt alles fout..

    De story http://www.quizlet.nl/stories/67555/loving-you-is-wrong/

    Ik heb nodig:

    -vrienden
    -leraren
    -familie
    -klasgenoten
    -dorpsbewoners

    Wees creatief, laat je gedachten de vrije loop alles kan.

    Je kan ook kiezen of het een geest is of vampier, weerwolf, moordenaar, beroemdheden?

    Wat ik moet weten:

    Rol:
    Naam+ Achternaam:
    Leeftijd:
    Verjaardag:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra Info:
    Wil je waarschuwing als ik begin?

    -Ik zou graag een foto willen
    -Een beschrijving
    -Geen perfectie van personen
    -je kiest zelf hoeveel je er maakt

    Alle personages die je maakt komen er in de story voor

    :)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 19:44 ]


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Klasgenoot/vriend
    Naam+ Achternaam: Lewis Adam Loncke
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 14 juni
    Uiterlijk: (doe ik later vanmiddag want ik heb de foto niet op deze pc)
    Karakter: Lewis is een rustig type. Hij is geduldig en behulpzaam. Daarnaast is hij ook heel erg eigenwijs. Hij kan ook boos worden maar dan is iemand echte te ver gegaan. Lewis weet niet goed hoe hij met meisjes om moet gaan en dat vind hij een probleem (zie extra info)Hij staat altijd voor zijn vrienden klaar en geeft zijn vrienden altijd goed advies. Maar hij kan ook heel goed voor zichzelf op komen
    Extra Info: Hij is al een hele tijd verliefd op een klasgenote (die ga ik zo verzinnen) en weet niet hoe hij moet laten merken dat hij verliefd op haar is. Hij heeft haast altijd zijn ipod bij zich en is gek van muziek.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja, graag


    Physics is awesome

    Rol: Klasgenote
    Naam+ Achternaam: Daphne Claire Avet
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 18 juli
    Uiterlijk: (komt later vanmiddag)
    Karakter: Daphne is vriendelijk, behulpzaam en geduldig. Ze gaat met iedereen om en beoordeelt iemand vanwege zijn of haar innerlijk, nooit oop zijn of haar uiterlijk. Ze trekt zich niets aan van mensen die vinden dat ze anders is dan andere. (zie extra info) Ze kan ook heel bitchy zijn tegen mensen die haar beoordelen, veroordelen zonder haar echt te kennen en mensen die aarogant en bitchy zijn. Ze staat altijd voor haar vrienden klaar en ziet hun als haar tweede familie.
    Extra Info: Ze is verliefd op Lewis maar weet niet of hij ook verliefd op haar is en ze durft het niet tegen hem te zeggen. Ze heeft vrienden en vriendinnen van allerlei groepjes zoals de skaters, de gothic´s (dat soort groepjes) behalve van het groepje van populaire mensen want die haat ze. Haar ouders zijn wel redelijk rijk want hij vader is advocaat en haar moeder heeft haar eigen kledingwinkel maar ze geeft daar niets om.


    Physics is awesome

    Rol: Lerares beeldende vorming
    Naam+ Achternaam: Mia Jasmine Campbell
    Leeftijd: 20
    Verjaardag: 1 april
    Uiterlijk:

    Ze is ouder dan ze eruit ziet. Ze kleedt zich emo, waardoor ze op vele scholen niet aan werd genomen als leerkracht.
    Karakter: Ze is een creatieve vrouw die een nogal moeilijk verleden achter de rug heeft. Ze heeft veel relaties meegemaakt die uiteindelijk kapot gingen, dat heeft haar vertrouwen in mannen zeer beschadigd. Ze heeft een redelijk grote mond en een redelijk attitude. Ze is perfectionistisch en soms best ongeduldig.
    Extra Info: Ze is single. Maar heeft een crush op een leerkracht gehad, jarenlang. Ze wacht op een man die eerlijk is, en niet afknapt op het eerste en beste foutje.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja tuurlijk! :D

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 13:44 ]


    26 - 02 - '16

    Rol: Oudere broer
    Naam+Achternaam: Jake Momsen
    Leeftijd: 19
    Verjaardag: 11 mei
    Uiterlijk:


    Karakter: Jake is een opvliegend persoon, als hij onder invloed is tenminste. Anders uit hij zijn woede in zwijgend ontevreden, maar wanneer hij iets heeft gebruikt slaat hij alles het liefst kort en klein.
    De meesten die hem kennen zijn dan ook bang voor hem, waar hij zich niks van aantrekt. Eigenlijk trekt Jake zich sowieso weinig aan van anderen, tenzij het om zijn broertje gaat.
    Extra Info: In het begin was Jake een beschermend figuur voor Charlie, tot hij begon te experimenten met drugs en meisjes. Hij heeft een aantal keren geprobeerd hem erbij te betrekken, maar niks liep uit op een "succes".
    Hij heeft er een hekel aan dat Charlie homo is, en hoopt dat hij zo snel mogelijk "geneest", tot die tijd blijft hij hem willen ompraten, klappen verkopen als hij dronken/stoned is, en schuift hij non-stop meisjes in zijn richting.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Of course ^^

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 20:00 ]


    -

    Rol: Klasgenote/"ex" beste vriendin
    Naam+Achternaam: Lauren Guerres
    Leeftijd: 16
    Verjaardag: 11 november
    Uiterlijk:


    Karakter: Lauren is een lief meisje, die het belang van anderen altijd voortrekt. Wanneer iemand haar kwaad doet, laat ze gemakkelijk over zich heen lopen, maar voor anderen komt ze op.
    Behalve als iemand haar echt kwetst, dan uit ze dit door diegene te negeren. Zoals Charlie deed.
    Extra Info: Charlie en Lauren kennen elkaar al sinds groep 6, toen Lauren naar het dorp verhuisde. Sindsdien waren het de beste vrienden, tot Charlie zijn nieuwe vrienden leerde kennen, en haar praktisch liet vallen. Ondanks koestert ze nog steeds een stille liefde voor hem, waarvan ze hoopt dat die ooit zal worden beantwoord.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 20:48 ]


    -

    Rol: Klasgenoot
    Naam+ Achternaam: Elizabeth Maria Carter
    Leeftijd: 16
    Verjaardag: 7 Juni
    Uiterlijk:


    Karakter: Elizabeth (Liz) is een populair, verwend meisje. Met een haat voor homo's en alle andere mensen die anders zijn. Ze is erg ongeduldig en ze duld geen tegenspraak.
    Extra Info: Ze is een echte mannenverslinder en heeft met ongeveer elke populaire jongen gehad.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Graag!


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Rol: klasgenote/ 1 van de beste vriendinnen
    Naam+ Achternaam: Lana Henderson
    Leeftijd: 16
    Verjaardag: 27 juli
    Uiterlijk:


    Karakter: Lana is een lief meisje maar ze kan ook haar mannetje staan. Als je haar vrienden pijn doet, dan vliegt ze uit tegen degene die dat gedaan heeft. Ze durft ook op iemands gezicht slagen als ze haar kwaad krijgen.
    Extra Info: Ze heeft een vriendje Logan. Haar favoriete hobby is dans. Zij is hier goed in. Ze doet ook compitie Freestyle.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Tuurlijk ^^

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 17:53 ]


    The truth is that I love you and I need to know from you if you love me too.

    CrownQueen schreef:
    Rol: klasgenote/ vriendin
    Naam+ Achternaam: Lana Henderson
    Leeftijd: 16
    Verjaardag: 27 juli
    Uiterlijk:


    Karakter: Lana is een lief meisje maar ze kan ook haar mannetje staan. Als je haar vrienden pijn doet, dan vliegt ze uit tegen degene die dat gedaan heeft. Ze durft ook op iemands gezicht slagen als ze haar kwaad krijgen.
    Extra Info: Ze heeft een vriendje Logan.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Tuurlijk ^^


    Wil je Logan ook maken?:)


    The artist is the kid that survived.

    MEEEEEEEEEER jongens en familie A.U.B. (K)


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Beste Vriendin
    Naam+ Achternaam: Luna Love
    Leeftijd: 16/17
    Verjaardag: 16-januari
    Uiterlijk: http://2.bp.blogspot.com/_f09YP6bu4Vw/TB87Zn4yGfI/AAAAAAAACYc/HDZZU4M4RH4/s1600/Cute+Emo+Girl+Hairstyles+4.jpg

    Karakter: lief, verlegen meisje, die altijd klaar staat voor haar vrienden
    Extra Info: is vroeger mishandeld, wat alleen charlie weet, waardoor charlie extra beschermend is tegenover haar
    Wil je waarschuwing als ik begin? heel graag


    Loving Him With all My Heart, But He Doesn't Notice It

    Rol: Klasgenoot/vriend/vriend van Lana
    Naam+ Achternaam: Logan Smith
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 5 mei
    Uiterlijk:


    Karakter: Logan is een vriendelijke jongen. Hij kan ook een echte levensgenieter zijn. Hij houdt super veel van zijn vriendin, Lana
    Extra Info: Logan heeft zijn jaar moeten overdoen


    The truth is that I love you and I need to know from you if you love me too.

    Rol: Charlie (gewoon even dat jullie ook weten hoe hij eruit ziet :$
    Naam+ Achternaam: Charlie Momsen
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 19 november
    Uiterlijk:


    Karakter: Charlie is een lief persoon, hij geeft veel om zijn vrienden als iemand nog maar durft een grapje te maken om hun word hij al kwaad, hij is zeer beschermend over zijn familie en vrienden.
    Extra Info: Charlie is homo, hij is verliefd op zijn beste vriend, hij geeft heel veel over zijn beste vriendin Luna, hij is emo/scene, hij heeft veel problemen op school.
    Wil je waarschuwing als ik begin? LOL ik begin zelf met schrijven het is mijn story ^^

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 20:42 ]


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Zus van Lana/ klasgenoot
    Naam+ Achternaam: Lesley Henderson
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 24 januari
    Uiterlijk:


    Karakter: Lesley is een echte flapuit. Ze is totaal niet op haar mondje gevallen.
    Extra Info: Ook zij heeft haar jaar terug opnieuw moeten doen. Ze is wel beschermend tegen over haar 1 jaar jongere zus, Lana. Ze behoort tot bij 1 van de populairste meisjes van de school. Maar zij is niet tegen Charlie.


    The truth is that I love you and I need to know from you if you love me too.

    Rol: Gewoon een random klasgenoot.
    Naam+ Achternaam: Marissa Bonnie Purdy
    Leeftijd: 15
    Verjaardag: 12 januari
    Uiterlijk:


    Karakter: Ze is een meisje die niet zo snel naar voren zal stappen om iets te zeggen. Maar een grote mond heeft ze wel, als dat nodig is. Ze is een ijverig student en levert haar werk netjes in. Ze is vrij perfectionistisch, en ook best wel vriendelijk. Maar zodra mensen haar willen versieren klapt ze dicht. Dan wordt ze keihard en wuift ze alle vormen van wederzijds weg.
    Extra Info: Ze heeft een soort bindingsprobleem en wil geen verkering.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja! :D


    26 - 02 - '16

    Eyes schreef:
    Rol: Klasgenoot/vriend
    Naam+ Achternaam: Lewis Adam Loncke
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 14 juni
    Uiterlijk: (doe ik later vanmiddag want ik heb de foto niet op deze pc)
    Karakter: Lewis is een rustig type. Hij is geduldig en behulpzaam. Daarnaast is hij ook heel erg eigenwijs. Hij kan ook boos worden maar dan is iemand echte te ver gegaan. Lewis weet niet goed hoe hij met meisjes om moet gaan en dat vind hij een probleem (zie extra info)Hij staat altijd voor zijn vrienden klaar en geeft zijn vrienden altijd goed advies. Maar hij kan ook heel goed voor zichzelf op komen
    Extra Info: Hij is al een hele tijd verliefd op een klasgenote (die ga ik zo verzinnen) en weet niet hoe hij moet laten merken dat hij verliefd op haar is. Hij heeft haast altijd zijn ipod bij zich en is gek van muziek.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja, graag

    Rol: Klasgenote
    Naam+ Achternaam: Daphne Claire Avet
    Leeftijd: 17
    Verjaardag: 18 juli
    Uiterlijk: (komt later vanmiddag)
    Karakter: Daphne is vriendelijk, behulpzaam en geduldig. Ze gaat met iedereen om en beoordeelt iemand vanwege zijn of haar innerlijk, nooit oop zijn of haar uiterlijk. Ze trekt zich niets aan van mensen die vinden dat ze anders is dan andere. (zie extra info) Ze kan ook heel bitchy zijn tegen mensen die haar beoordelen, veroordelen zonder haar echt te kennen en mensen die aarogant en bitchy zijn. Ze staat altijd voor haar vrienden klaar en ziet hun als haar tweede familie.
    Extra Info: Ze is verliefd op Lewis maar weet niet of hij ook verliefd op haar is en ze durft het niet tegen hem te zeggen. Ze heeft vrienden en vriendinnen van allerlei groepjes zoals de skaters, de gothic´s (dat soort groepjes) behalve van het groepje van populaire mensen want die haat ze. Haar ouders zijn wel redelijk rijk want hij vader is advocaat en haar moeder heeft haar eigen kledingwinkel maar ze geeft daar niets om.


    Foto's???:$


    The artist is the kid that survived.