• Ik ben zó boos, ik mag me haar niet verven. Terwijl ik het heel graag wil, dus ik ben nu heel boos. Bestaat er niet iets al spuitverf dat eraf gaat en dat je het er uit kan verven ofzo? Wie mag er nog meer niet zijn haar verven?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Er bestaat kleurspoeling, dat is verf dat er bijv na 40 haarwassingen uitgaat.


    Where words fail, music speaks

    Wow, de wereld vergaat..


    We accept the love we think we deserve.

    Ik kan je niet helpen, ik mag dat ook niet. )':


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Failhare schreef:
    Er bestaat kleurspoeling, dat is verf dat er bijv na 40 haarwassingen uitgaat.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Wat dacht je van gewoon doen?
    Of anders semi-permanent.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Lol, mijn moeder wilde eerst dat ik mijn haren net zo rood als Rihanna liet verven :W
    Maar kleurspoeling is inderdaad een optie. *O*


    Let it come and let it be

    Dat zou ik denk ik ook niet mogen, ook al zou ik het willen. Misschien moet je vragen waarom het niet mag en duidelijk maken dat je het echt heel graag wilt. Misschien dat jullie zo samen tot een oplossing kunnen komen. Je kunt ook beginnen met een minder felle kleur, zodat de mensen in je omgeving kunnen wennen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    Dat zou ik denk ik ook niet mogen, ook al zou ik het willen. Misschien moet je vragen waarom het niet mag en duidelijk maken dat je het echt heel graag wilt. Misschien dat jullie zo samen tot een oplossing kunnen komen. Je kunt ook beginnen met een minder felle kleur, zodat de mensen in je omgeving kunnen wennen.

    Ik denk zelf dat het de kleur niet is, maar de verslechterende staat van je haar waardoor ze het niet mag :'D


    Let it come and let it be

    Je kunt kleurspoeling kopen. Je kunt ze kopen op wasbeurten zeg maar. Bijvoorbeeld: na 10 wasbeurten eruit. Na 20 wasbeurten eruit etc etc


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Je haar gaat er ook hartstikke naar de kloten van, en het is eigenlijk nergens voor nodig. In plaats van zo doen, kun je ook een volwassen gesprek met je ouders aangaan over waarom je het niet mag.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Ik denk zelf dat het de kleur niet is, maar de verslechterende staat van je haar waardoor ze het niet mag :'D


    Tja, dat kan natuurlijk ook. Maar in dat geval zou ik het wel begrijpen. Het is en blijf ook gewoon slecht voor je haar, dat valt niet te ontkennen. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mijn kleurspoeling gaat er na 28 keer uit :'D Vraag aan je moeder of je een kleurspoeling mag proberen, misschien valt het tegen (zoals bij mij) en dan wil je het niet meer :'D

    Ik mag en wil mijn haar niet eens verven :') Alleen méches misschien, maar dat heb ik gewoon gevraagd als verjaardagscadeau :')


    Olive

    Ik mag het ook niet, en dat begrijp ik ook wel. Het is super slecht voor je haren.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik weet het niet, ik heb altijd mijn haar gewoon in roze, paars en blond mogen verven.


    To love is to destroy.