• Ik ben zó boos, ik mag me haar niet verven. Terwijl ik het heel graag wil, dus ik ben nu heel boos. Bestaat er niet iets al spuitverf dat eraf gaat en dat je het er uit kan verven ofzo? Wie mag er nog meer niet zijn haar verven?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Hangt er vanaf welke leeftijd je hebt?
    Ik mocht het ook niet tot een bepaalde leeftijd, en dat snap ik toch wel.
    En raad opvolgen als 'gewoon doen' gaat ook niets opleveren, dan werk je gewoon je ouders tegen je.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wel. 'Het is jouw haar, jouw keuze.' zeiden mijn ouders altijd. Jeuhj :'D
    Maar doe dan kleurspoeling? Je hebt ook die er echt binnen twee weken weer uit is.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik mog het eerst ook niet verven maar na mijn 14de verjaardag mocht ik het wel en nu heb ik low en Highlights ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik verf mijn haar al heel lang in alle kleuren die ik wil, dus geen last van. c:

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 12:24 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Failhare schreef:
    Er bestaat kleurspoeling, dat is verf dat er bijv na 40 haarwassingen uitgaat.


    Shoganai i ne~

    Ik mag het ook niet, en ik ben 18 :x

    My parents sûck :') Hehe. Generatiekloof.

    Mja, ze zijn al rond de 55, ehe.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 12:23 ]


    Drama, lies and tears. Cheers to these teenager years.

    Lughnasadh schreef:
    Ik kan je niet helpen, ik mag dat ook niet. )':


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Verf gaat er nooit uit, ook die kleurspoelingen niet, dus vind ik dat een best verstandige beslissing dat je dat niet mag. En nee, ik mag ook mijn haar niet verven.


    Ex astris, sciencia

    Ik mocht het wel, en dat verbaasde me. :'D
    Maar ik heb toch gekozen om het niet te doen want ik ga extensions nemen.
    Misschien is dat een oplossing voor jou?

    Bronte schreef:
    Verf gaat er nooit uit, ook die kleurspoelingen niet, dus vind ik dat een best verstandige beslissing dat je dat niet mag. En nee, ik mag ook mijn haar niet verven.

    Kleurspoeling gaat er wel uit. c:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik mag het doen in de kerst vakantie, maar dan wel een kleur spoeling


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Poseidon schreef:
    (...)
    Kleurspoeling gaat er wel uit. c:

    Niet helemaal.


    Ex astris, sciencia

    Poseidon schreef:
    (...)
    Kleurspoeling gaat er wel uit. c:

    Tenzij je héél licht blond haar hebt en het bruin/zwart gaat verven, dan blijven er sporen.
    By the way, Henna is verzorgend voor je haar en het kleurt, alleen is het bij licht haar permanent :3


    Let it come and let it be

    Als je later op jezelf bent, kan je het tenminste doen.
    Als ik dat doe, breekt het af D:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik mocht het wel, ik ging van blond naar donkerbruin. Tja, sommige ouders vinden het gewoon echt niets, daar kan je moeilijk iets aan doen. Als je het bij de kapper laat spoelen gaat het er trouwens niet na een aantal keer wassen weer uit, het blijft best lang zitten maar wordt steeds lichter. Bovendien krijg je wel uitgroei.


    i put the fun in funeral