• Ik ben nieuwsgierig, want ik moet vanavond mijn lijstje afhebben, en ik weet niets.
    Dus ik dacht, wat vragen jullie, of hebben jullie ideeën voor mij? De prijs maakt in principe niets uit, want dan betaal ik bij. En geen TV, laptop of iPad/iPod.


    live the life you love

    Ik vier het omdat mijn zusje van 6 nog geloofd. Das super leuk! Lekker gezellig met z'n allen. Ik mag zelf kiezen wat ik wil, maar sommige dingen zeggen ze niet. Ik zou denken aan kleren, make-up....OMG! Ik wil een e-reader! Maar goed, ik heb al een ipod, laptop, nintendo, xbox en een playstation 2. Moet genoeg zijn om mee te leven toch? Maar ik zou echt echt heel erg graag iets van Harry Potter willen bijvoorbeeld. Maakt op zich niet uit wat, maar ik zou wel zo'n tijdverdrijfkettinkje willen hebben. This one Of idd, Snape's wand! Of iets anders van Slytherin of Gryffindor.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 20:12 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik krijg niks voor Sinterklaas, op een chocoladebeeldje na. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wij doen aan kerst. En geen idee wat ik ga vragen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    boeken 8D tja eens een nerd altijd een nerd


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Sims 3 Pets. Omdat ik anders niet kan spelen :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb sowieso boeken en films erop staan. Er stond ook een koffer op, maar ik wist dat ze die niet zouden kopen, dus die heb ik zelf nu maar gekocht :'D en verder... een Ierse kabout met een pot goud voor geluk, geld voor het 'Vlieg Christa de wereld rond'/'Help Christa naar de universiteit'-fonds, enverderweetikhetnietmeer


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    uhm wat dacht je van een camera:Y)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    ik krijg niets dus iets vragen helpt niet, anders zou ik een laptop vragen XD

    Chocoladeletters,
    boeken,
    nagellak.


    26 - 02 - '16

    parfum, cd, dvd's etc.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Euh, niks. :'D Een gezellige avond, dat vraag ik.


    Life is hard and then we die

    Ik weet het niet.
    Ik denk geld voor mijn dolls. ^-^


    Let the Night embrace you

    Njaa, in elk geval ga ik voor kerst een Ipod-touch vragen (niet dat ik die ga krijgen xd), boekenbonnen, films, bioscoopbonnen, camera (niet dat ik die ga krijgen) en nieuwe schoenen(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ik heb mijn wii van de sint al gekegen xd


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik krijg al jaren geen Sinterklaas meer.