• Die zijn vanavond om 21:00 in Belfast
    Je kan het zien op mtv
    En ik ga kijken, mijn vader neemt het ook op
    Wie van jullie gaat er nog meer kijken?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb gisteren met m'n ventje gekeken :)

    Ik haat Justin Bieber :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind zo'n programma's altijd zo saai... En 't zijn toch altijd dezelfde mensen! En zingen kunnen ze werkelijk nooit!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Gekeken


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Had Katy Perry beste live-act? Oké, nu zijn de EMA's officieel een lachertje.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Had Katy Perry beste live-act? Oké, nu zijn de EMA's officieel een lachertje.




    I was thinking the same right here. Ik snap het niet meer. Niet slecht bedoeld tegenover de fans, maar ik vind haar niet echt goed Live zingen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Moffeltje schreef:
    Ik vind zo'n programma's altijd zo saai... En 't zijn toch altijd dezelfde mensen! En zingen kunnen ze werkelijk nooit!
    Adam lambert vond ik anders wel fantastisch goed zingen! Een echt eerbetoon aan Freddy Mercury!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Gekeken geen zak aan :3
    Het was te raden dat Paramore niet zou winnen D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kuyt schreef:
    Had Katy Perry beste live-act? Oké, nu zijn de EMA's officieel een lachertje.

    Ach, ik ben al blij dat ze niet live heeft gezongen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik vond het best weird dat Katy Perry the best live award won maar ik ben zo blij dat Bruno de Best new artist won hij verdiende dat zo hard hea.

    Maarja, het is natuurlijk ook een populariteits iets, want ik vond dat Adele ook wel een award kon winnen maarja, Bieber, Bruno, Lady Gaga enzo die hebben zo veel fans natuurlijk.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vond LMFAO trouwens ook niet wauw live, maar ze hebben leuke muziek


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ga zo kijken naar wat we hebben opgenomen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Seel schreef:
    (...)Adam lambert vond ik anders wel fantastisch goed zingen! Een echt eerbetoon aan Freddy Mercury!

    Ik heb niet gekeken en die kerel heb ik nog nóóit een woord horen zingen dus ik kan het niet weten.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Uneventful schreef:
    ADELE HEEFT HELEMAAL NIKS GEWONNEN.
    I don't want to live on this planet anymore.


    I agree with that.


    26 - 02 - '16

    Seel schreef:
    (...)Adam lambert vond ik anders wel fantastisch goed zingen! Een echt eerbetoon aan Freddy Mercury!

    Ik vind niet dat Rog en Bri zichzelf nog Queen moeten noemen. Begrijp me niet verkeerd, Queen is één van mijn grootste passies. Maar Queen was Brian, Roger, John EN Freddie. Niet alleen Brian en Roger en random artiesten. Zo maken ze de naam Queen kapot, wat het ooit was zeg maar.

    Niks ten nadelen van Adam Lambert ofc.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Ik vind niet dat Rog en Bri zichzelf nog Queen moeten noemen. Begrijp me niet verkeerd, Queen is één van mijn grootste passies. Maar Queen was Brian, Roger, John EN Freddie. Niet alleen Brian en Roger en random artiesten. Zo maken ze de naam Queen kapot, wat het ooit was zeg maar.

    Niks ten nadelen van Adam Lambert ofc.
    ja daar heb je gelijk in.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H