• hey!

    ik heb enorme zin om weer een paar abo's te nemen,
    want ik heb er nog maar een paar zeg maar.

    Wel:
    -One Direction (liefst geen bromances)
    -Bijzondere, meeslepende onbekende persoon verhalen
    -Justin Bieber (Alleen als ze een andere verhaal lijn hebben als anderen, i like badboystory's)
    - Soccerstory's

    Niet:
    -De welbekende verhaaltjes. het moet een leuke aparte verhaallijn hebben.
    - Tokio Hotel
    -Stand Alones

    thank you ;d

    xox


    Everything you want comes after you stop looking for it


    Alexis heeft er genoeg van dat ze haar eigen leven niet mag bepalen. Haar ouders ontnemen haar alles. Haar hele leven lang moet ze alles voor ze doen. Wanneer ze naar Frankrijk verhuizen ziet Alexis de kans om te ontsnappen en dat doet ze. Ze loopt weg van haar ellendige leventje en wil haar vrijheid tegemoet komen. Maar wat als ze plotseling haar geheugen verliest en iemand haar mee neemt? Wat als het niet zo verloopt als dat ze gepland had? Niks zal meer hetzelfde zijn voor haar.

    Deze misschien?

    Onbekende personen, oh lala:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”


    The game he plays with you doesn't have any rules. The only way to survive is to lie, hide and mind every single word you say. Because before you know it, your last hour is over.
    Written by Pericles and Feellikeme.

    Love, Lies and pure fear ~ One Direction


    Take risks and conquer your fears.

    In the white snow • Zayn Malik.

    The snow is falling down at the moment I see you,
    I'm nothing and you are it,
    Everbody knows you and who knows me?
    But then I see you stand in the white snow,
    So cute, So hot, So famous, So in love with me.



    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:13 ]

    xMALIK schreef:
    [url=http://www.quizlet.nl/stories/67157/i-need-another-story--zayn-malik//[/url]

    Not my Body
    Deze misschien?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Je deteste ma vie



    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?


    http://www.quizlet.nl/stories/61233//

    Something to believe in.


    De wereld is weldegelijk mooi.
    'De wereld is ondankbaar.' Dit keer, zou ik haar geen gelijk geven. Ik had mijn eigen geloof en dat moest ze maar accepteren.
    Misschien hard op het eerste gezicht, maar je zult later dankbaar zijn.
    'De wereld is een verbetering van jezelf. Zodra je - je zonde hebt begaan en verbeterd, ben je klaar om te sterven en door te gaan naar de volgende proef.'
    Toon je respect voor god, het is nog niet te laat om te sterven.


    Let it come and let it be

    Babysitter || Bieber.

    Misschien iets voor je? (:


    Why turn left, when nothing's right? & Why turn right, when there's nothing left?

    Neem eens een kijkje bij de stories van Philyra. Een geweldige schrijfster (onbekende personen) en je zit echt met tranen in je ogen op het puntje van je stoel te lachen! :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Little Pieces | Niall Horan



    Everybody makes mistakes.
    It’s normal.
    Some are easily forgotten,
    while others keep following you.
    They can change everything.


    Because of you, I am afraid…

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 18:07 ]


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    "Ik loop de school binnen. Het koude kille schoolgebouw. De plek waar ik liever nooit van mijn leven kwam. Net als thuis. Als je het thuis kon noemen. Nergens was ik veilig, ik moest altijd op mijn hoede zijn. Nee, het leukste leventje had ik niet." -Chloe Katherine Night


    KLIK:



    Hij is anders dan anere story's, hoe verder je leest hoe meer je daar achter komt :]

    Deze lees ik nu; ik vind hem echt super leuk!

    Demi die 19 jaar oud is, heeft een vreselijk verleden achter de rug. Ze is mishandelt en verkracht door haar ex-vriend en zijn vrienden. Om een nieuw leven op te bouwen is ze naar Amsterdam verhuist. Haar verleden achtervolgt haar nog vaak en ze vertrouwt jongens heel moeilijk. Maar wat als ze een jongen tegenkomt waar ze echt verliefd op word?

    Dit verhaal bevat Gregory van der Wiel
    Dit is een fanfiction!



    De verhaallijn veranderd wel de hele tijd, dus dat maakt het leuker! Dus het gaat alleen in het begin over die mishandeling etc..

    http://www.quizlet.nl/stories/58290/be-careful-its-my-heart-gt-gregory-van-der-wiel/


    life your dream