• hey!

    ik heb enorme zin om weer een paar abo's te nemen,
    want ik heb er nog maar een paar zeg maar.

    Wel:
    -One Direction (liefst geen bromances)
    -Bijzondere, meeslepende onbekende persoon verhalen
    -Justin Bieber (Alleen als ze een andere verhaal lijn hebben als anderen, i like badboystory's)
    - Soccerstory's

    Niet:
    -De welbekende verhaaltjes. het moet een leuke aparte verhaallijn hebben.
    - Tokio Hotel
    -Stand Alones

    thank you ;d

    xox


    Everything you want comes after you stop looking for it



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Misschien dat je dit iets vindt? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb een aantal 1D stories, zal even de links voor je zoeken (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    The Haunted House | One Direction
    Cursed gifts -One Direction
    There is no return -One Direction


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rebekah Roasen & Zayn Jawaad Malik

    Yellow diamonds in the light
    And we're standing side by side
    As your shadow crosses mine
    What it takes to come alive

    It's the way I’m feeling I just can't deny
    But I've gotta let it go

    We found love in a hopeless place!



    Soundtrack:

    Made by: Mertens
    Coming on Quizlet.nl: 11-21-2011
    Preface: LINK; KLIK


    Out of sight but not out of mind

    Niemand op de wereld heeft zich nooit als kind afgevraagd waar spookverhalen vandaan komen, waar vampieren en weerwolven ooit zijn begonnen. Iedereen had zijn eigen versie, zijn idee hoe die verhalen ontstaan zijn.
    Alleen wij kennen het echte antwoord.
    Op het oog zijn we normaal, en dat zijn we dan ook; alleen niet in de ogen van de Anderen. We zijn allemaal mensen; alleen zijn wij allemaal anders. Iedereen kent wel zo iemand; dat meisje dat nergens bij lijkt te horen, die jongen die altijd maar liedjes zingt en op zijn kamer gitaar speelt. We zijn er, maar moeten onszelf verbergen. We zijn allemaal mensen, maar alleen de Ouden weten waar we vandaan komen, waar onze talenten begonnen. Hoe onze gaven zich ontwikkelden… hoe we werden wie we waren. Nog steeds zijn.
    Ieder van ons ontwikkeld zijn talent al jong, je word ermee geboren, en het groeit met je mee.
    Je leven lang.

    http://www.quizlet.nl/stories/67465/grafiet/


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    mijn verhaal over onbekende personen

    Ik heb er twee, van One Direction, neem maar een kijkje op mijn profiel. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."


    Durante is een jongen die wordt gepest. Op een dag is hij het zat en dan besluit hij een lijst te maken. Een lijst met namen van mensen die hem ooit hebben gepest, of nog steeds pesten. Durante is van plan Wraak te nemen. Ze moesten voelen wat ze met hem hadden gedaan. Ze moesten dood.

    http://www.quizlet.nl/stories/66272/moordjongen/


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

    Misschien zijn deze 2 iets voor jou?:

    Klik - onbekende personen

    &

    klik - JB

    Misschien deze? (A)
    http://www.quizlet.nl/stories/61531/7-days-7-nights--one-direction/


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen



    You're impossible to resist
    But I wouldn't bet your heart on it
    It's like i'm finally awake
    And you're just a beautiful mistake



    You're impossible to resist l Niall Horan


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Life sucks and then you die | Including BTR and unknown persons



    Dit is de herschreven versie van My Creepy life, een verhaal dat ik een halfjaar geleden heb geschreven. Ik heb het nooit afgemaakt en was er niet tevreden mee. Dus ik heb besloten dat ik het ga herschrijven. Enjoy!

    Dit verhaal gaat over 2 meisjes. Waarvan het leven drastisch veranderd doordat een van hen in contact komt met de fantasie wereld. Ze heeft geen keus en moet helpen de fantasie wereld te redden. Terwijl ze daarmee bezig zijn, raken ze in contact met Big Time Rush. Ze worden verliefd, maar er is complot in het spel. Zij de jongens van Big Time Rush wel zo eerlijk als ze werkelijk denken?

    Big Time Rush is niet beroemd in dit verhaal


    De cover is gemaakt door Rizardo



    26 - 02 - '16


    Burn after reading



    Spencer Jay Foster is een normaal meisje. Een normaal meisje die gewoon naar een normale school gaat en normale vrienden heeft. Een normaal meisje die de hoogste cijfers van de klas krijgt en ongelofelijke, grote, jampot glazen draagt. Een normaal meisje wiens ouders bij de geboorte zijn overleden en nu woont met haar (niet zo) normale adoptie ouders. Okay, misschien is Spencer niet zo normaal, ze woont tenslotte met twee feeën, die heel haar leven lang voor haar gezorgd hebben. Spencer is volkomen gelukkig, tot dat hij in haar klas komt. Hij is knap. Hij is aardig. Hij is mysterieus. En hij is een fee.

    Love is just a word until someone comes along and gives it meaning.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro