• hey!

    ik heb enorme zin om weer een paar abo's te nemen,
    want ik heb er nog maar een paar zeg maar.

    Wel:
    -One Direction (liefst geen bromances)
    -Bijzondere, meeslepende onbekende persoon verhalen
    -Justin Bieber (Alleen als ze een andere verhaal lijn hebben als anderen, i like badboystory's)
    - Soccerstory's

    Niet:
    -De welbekende verhaaltjes. het moet een leuke aparte verhaallijn hebben.
    - Tokio Hotel
    -Stand Alones

    thank you ;d

    xox


    Everything you want comes after you stop looking for it



    I'm just a normal girl, doing normal things. But, my parents suck. Suck allot! And then, you have to move to your grandma how lives on the other side of the world. And than.. The hell begins..


    Wild Child - Harry Edward Styles.


    LifeLaughLove <3

    Klik (:

    en ik heb er nog 1 maar die heeft al iets van 30 hoofdstukken.

    Zijn geen bromance


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    hp???


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    We go to the future, about two generations. Harry and his friends are adult for a very long time. Their children are grown up too. We are now looking to their grandchildren. And Hedwig Weasley is one of them. And this year at Hogwarts she will never forget.
    Draco dormiens numquam titillandus
    ~
    Never tickle a sleeping dragon


    Everyone makes mistakes. The trick is making them when nobody’s looking.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Een met Zayn! Hopelijk goed genoeg om jou te laten lezen :$
    You are the description of perfection
    geen bromance, volledig in ABN (behalve het eerste stukje wanneer er met elkaar gesproken wordt, maar dat veranderd snel!)
    Pas begonnen dus je hebt geen achterstand!

    One Girl. One Boy.
    One Day.
    One Direction.



    SOUNDTRACK


    Te quiero y solamente usted.

    Satana

    De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik weet niet of je One Direction leest,

    Terrene.|| One Direction.


    Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles aan de beurt. Samen met Poppy Greene gaat hij naar de Spelen. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?
    Based on The Hunger Games.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old


    You are so beautiful
    To me
    You are so beautiful
    To me
    Can't you see

    You're everything I hope for
    You're everything I need
    You are so beautiful to me
    You are so beautiful to me

    You are so beautiful
    To me
    Can't you see
    You're everything I hope for
    You're every, everything I need
    You are so beautiful to me

    KLIKERDEKLIK

    Grace Maddison is dolgelukkig met Liam Payne en one direction. Tot op een dag haar ex-vriend terug komt. Justin Bieber. Ze zal een keuze moeten maken tussen de twee jongens. Een strijd begint, en beide doen er alles aan om haar hart te herwinnen. You're beautiful.


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to

    Dubbel post.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 17:06 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    My Secret Love For You.

    Author and co-author: kusBarbie & RELOAD
    Contains One Direction.
    Written in Dutch, spoken in Dutch.


    Wishing and hope that makes you dreams come true ;)



    They asked us to write a book.
    'Oke.'


    |One Direction.
    NJH & ©iheartNarry
    |start: Januari.
    |Liam Payne & Zayn Malik.
    |Larry Stylinson.



    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.

    I protect my child ft. Harry E. Styles


    Proloog

    Ik hield de zwangerschapstest in mijn handen. Please laat het negatief zijn! was alles wat er op dat moment door mijn hoofd ging. Ik wachtte af. Het duurde enkele minuten, dat voor mij uren leek te duren. Met trillende benen en knikkende knieën stond ik knarsetandend in het wc-hokje van de hema. Ik beet op mijn lip en friemelde aan de verpakking. Ik stroopte mijn mouwen steeds omhoog en weer omlaag. Toen ik zag wat er op het schermpje stond, rende ik huilend het wc-hokje uit. Er stond een plusje. Ik was zwanger. Ik was pas vijftien. Dat was slechts het begin. Het begin van een meisje dat huilend tegen een boom zat midden in de grote stad, Amsterdam. Het meisje dat alles om zich heen was vergeten, dat het liefste wilde sterven. Allemaal door hém. Hij die mijn leven ruïneerde, maar tegelijkertijd ook de oorzaak was van het grootste geluk dat me kon overkomen. Harry Styles. Dat was zijn naam. En mijn naam is Catlyn, ook wel Cat genoemd. Ik ben pas 15. En verkracht.

    - Een Harry Styles story
    - Drama
    - Goed Nederlands
    - 1Dxlover en dynamitexxx
    - Word veel aan gewerkt

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 16:09 ]


    I think there is real love, but not everyone will find it.



    By Paynish ||| Written in Dutch ||| Spoken in English ||| One Direction exists ||| Starts: 09-01-2012





    I want to slap that big smile smile off your damn face.
    Asshole.



    Afbeelding aanklikbaar


    LEGGO!

    heeft nog geen hoofdstukken, maar de eerste komt morgen..


    It's too dangerous to love me - Bieber



    He signed. "You can't love me, it's too dangerous."
    I came closer to him and grabbed his hands.
    "I'm not afraid of you." He stared deep in my eyes.
    "You know I can kill you within two seconds."
    "I know.." I kissed him on his cheek and whispered.
    "But you won't..."


    Justin Drew Bieber
    Madison Jasmine Cooper


    lost in confusion, like an illusion