• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:03 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dream
    'alleen kinderen tussen de 13 en 16 jaar worden gemerkt,' mompel ik. Met mijn 17 jaar ging het echt niet gebeuren. Ik keek de twee meisjes over. Vampyre vrouwen waren knap, geen twijfel over mogelijk. Dat zou nog een voordeel zijn aan eht House of night.
    'dus, geen tour?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Myth
    "Ik vrees ervoor, Dream", spreek ik hem aan bij zijn voornaam. "Aparte naam, trouwens", vul ik nog aan. We zijn nu bijna bij de uitgang aangekomen.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:58 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Junipa
    Ik glimlachte verontschuldigend. 'Nee, sorry. Dan krijg ik onze hogepriesteres én Nyx op mijn dak - en waarschijnlijk maakt Loki kattenvoer van me.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dream
    'Rtnaam,' mompel ik. ik geef beiden meiden een kus op hun wang en knipoog.
    'I zie jullie nog wel,' zeg ik als we bij de uitgang zijn. Geen dreigement, een belofte. Nyx komt niet zo makkelijk van me af.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Lizz? Ik heb mijn rol veranderd (ik kwam erachter dat ik niet in POV van blinde mensen kan schrijven), ze staat op pagina 6 van rollentopic (:0]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Clove McCarthy
    Melanie McCarthy! De Nacht heeft u verkozen; Uw Dood zal uw Wedergeboorte zijn. 
     galmen door mijn hoofd. Ik probeer te denken wat er gebeurde toen ik naar The House of Night rende. Ik struikelde, werd ergens anders wakker en wat er daarna is gebeurd weet ik niet meer. Altijd als ik eraan probeer te denken, krijg ik hoofdpijn. Hoe kan ik zoiets vergeten? Het was mijn wedergeboorte. 


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Wilt iemand bij Stephanie op de kamer?
    Ze kan: Bitcy zijn enzo, maar als ze je vertrouwd laat ze haar echte ik zien. Iemand die te vertrouwens is en voor je door het vuur gaat, Ze is dan ook heel breekbaar voor je.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Myth
    Ik ben even sprakeloos als de jongen zijn lippen op mijn wang duwt. Wat een lef. Grijnzend kijk ik hem en het meisje achterna. Ik was er zeker van dat ik hem wel nog eens terug zou zien.
    Als ze uit het zicht zijn verdwenen, kijk ik Junipa aan. "Lopen we terug?"


    And in that moment, we were infinite.

    Amber
    'Doeg.' Zei ik tegen de meiden en liep achter Dream aan. 'Je laat het hier niet bij zitten he?' Vroeg ik aan hem. Ik kende hem te goed om te weten dat hij niet zo maar zou opgeven.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Junipa
    Ik lachte vrolijk naar hem en werd onwillekeurig een beetje rood toen hij me op mijn wang kuste. 'Misschien zie ik je inderdaad nog wel eens. Als het heel erg bewolkt is of zo,' grinnikte ik. Ze verdwijnen uit het zich en de andere fledgeling vraagt of we teruglopen. 'Tuurlijk,' glimlach ik.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 22:05 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [*gaat haar post aanpassen*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dream
    'Als Nyx mne niet waardig vind, zal ik haar eht tegendeel moeten bewijzen,' antwoord ik grijnzend. Ik was binnen gekomen, had de tuinen en de oude muren gezien. Het was een begin.

    [Iemand die Jason wil tegenkomen? *O* hij is nieuw]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Stuur maar op Junipa af als hij bij haar in de klas zit, ze zit zelf ook nog in de derde ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [sure :p]


    And in that moment, we were infinite.

    Arléne McCarthy
    "Begint deze les ooit nog, High Priestess Nox?" vraag ik zuchtend.
    "Ja, we willen muziek," voegt Clove eraan toe.
    Ik glimlach dankbaar naar haar en ik zweer dat ze naar me knipoogt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.