• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia


    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:03 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dream
    'Ik wil dat je me een eyeliner vind in dezelfde kleur blauw als de merken, van de vampyres,' leg ik uit als we door het centrum lopen. 'Op die manier vallen we minder op in een groep fledglings. dan gaan we tijdens de lunch naar binnen en gaan we naar die tempel.'
    de tempel van Nyx, waar mijn gebed misschien echt verhoord zou worden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassiopea Nox
    'Hoewel dat inderdaad neits te maken heeft met de les van vandaag, is dat waar,' antwoord ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Junipa
    'Ik moet zo naar mijn les,' begon ik, maar toen begon Loki te miauwen. Haar kattenogen stonden gefixeerd op een gestalte die ik nu pas opmerkte - een jongen van een jaar of 16. Ik stak mijn hand op als begroeting en glimlachte aarzelend.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Myth
    Junipa zwaait naar iemand, en ook nu ontdek ik de jongen die zich in de schaduwen verborgen houdt. Het lijken mijn zaken niet en ik heb me nu wel weer genoeg bezig gehouden met anderen. "Ik ga Junipa, misschien tot een andere keer", zeg ik nog voor ik wegloop en haar met die jongen achterlaat.

    [ik moet gaan, people. Tot morgenavond! ('=]

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 22:21 ]


    And in that moment, we were infinite.

    [Bye ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ciao!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jason
    Oh fuck. Een van de meisjes liep weg, de andere zwaaide. Ik kon geen kant op zonder heel hardweg te rennen. fuck wat wilde ik graag naar huis.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amber
    'Dat kan ik wel.' Zei ik glimlachend. Dit was al een beter plan de gewoon over de muur klimmen. 'Maar ik raad je ook aan om je haar iets anders te doen, zodat je iets minder lijkt op hoe je er nu uit ziet.' Zei ik. Misschien herkende ze ons nog wel. Het gebeurde vast niet zo vaak dat mensen over de muur klommen. Ik had het makkelijk, ik kon gewoon mijn haar in een staart doen.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Clove McCarthy
    Ik knik en richt me weer op mijn notitieblokje. Arléne stoot me aan en ik kijk naar haar op.
    "Geweldige vraag," zegt ze zacht.
    Arléne steekt haar hand nu zelf ook op en er komt een glimlach op mijn gezicht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Bye ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dream
    Ik haalde een hand door mijn haar en trok haar een make-up winkeltje in.
    'Denk je dat ze die kleur hebben? Het moet wel iets zijn dat lang blijft zitten.'
    Gelukkig kon ik goed tekenen, de halve maan zou geen uitdaging vormen. Ik was sterk, goed in sport, slim, en kon ook nog eens tekenen. ik had emer skills dan menig Vamypre man!

    Cassiopea nox
    'ja?' vroeg ik toen een andere fledglinge haar hand op stak. De rest was al bezig aan de opdracht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ga jullie verlaten! Tot morgen weer, ben rond 3 uur uit]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [bye schat ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [doeg!]


    I hate that I can't stay mad at you.

    [ Bye, Fae ]
    Arléne McCarhty
    "Mag je werkelijk elk instrument gebruiken voor de opdracht? En moet je zelf een muziekstuk schrijven of er gewoon eentje van een beroemd iemand gebruiken?" vraag ik.
    Het kan zijn dat High Priestess Nox dat niet zei of ik let gewoon niet goed op.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.