• Hallo,
    Ik heb nu al een enkele dagen last van enorme pijn in mijn onderbuik.
    Het is net het gevoel alsof ik vanbinnen uit elkaar scheur
    -oke, dat is dramatisch O_o-
    Ik weet dat ik hiermee naar de dokter zou moeten gaan,
    maar misschien weet iemand wel al wat het is of wat ik zou moeten doen?

    Edit: De pijn lijkt heviger nadat ik gegeten heb, maar ik heb het ook de rest van de dag..

    xx

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:43 ]

    Neem dan een stopweek. :'D
    Ik heb de laatste paar weken ook steeds pijn in mijn onderbuik, maar ja. Dat lag niet aan de pil ;p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als je op je onderbuik drukt, is het dan pijnlijker, als je rechtsonder drukt? Dat kán wijzen op een blindedarmontsteking, maar het kan ook net zo goed een verstopping o.i.d. zijn. Als de pijn langer aanhoudt en heviger wordt, dan zou ik even bij de huisarts langsgaan. Gewoon pijnstillers nemen, rustig aan met eten, goed drinken en in 't algemeen rust nemen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als het doorstraalt naar de rest van je buik, dan moet je echt even naar de huisarts. Voor controle. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saybia schreef:
    Als je op je onderbuik drukt, is het dan pijnlijker, als je rechtsonder drukt? Dat kán wijzen op een blindedarmontsteking, maar het kan ook net zo goed een verstopping o.i.d. zijn. Als de pijn langer aanhoudt en heviger wordt, dan zou ik even bij de huisarts langsgaan. Gewoon pijnstillers nemen, rustig aan met eten, goed drinken en in 't algemeen rust nemen.


    Als ik op mn onderbuik druk, wordt het nog veel pijnlijker.. en het is rechtsonder heel pijnlijk, maar linksonder ook wel.. kan niet goed inschatten wat het ergst is aangezien de pijn doorstraalt en aanhoudt..

    Starkiller schreef:
    Ik zou naar de huisarts gaan.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Kamillethee zou de pijn moeten verzachten.

    Ik denk dat je een nieuwe pil moet, Namelijk ik had ook eerst de 'verkeerde' pil. Ik werd er misselijk en duizelig van en kreeg heel erge buikpijn. En als ik dan aan een nieuwe strip begon viel ik de eerste keer flauw en de tweede keer heb ik alles ondergekotst.
    Ik had een te zware pil.
    En de pil doorslikken kan op zich wel maar hoe langer je doorslikt, hoe erger de ongesteldheid(als in buikpijn) wordt als je het daadwerkelijk bent.
    Dus even met je kontje van de compu vandaan en even naar de dokter :Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Anitaaa schreef:
    De pil doornemen is sws slecht, doe je beter niet. Als pijnstillers niet helpen, moet je zwaardere pijnstillers nemen of aanvragen en anders naar de gynaecoloog gaan.

    Dat is niet slecht, de gynaecoloog heeft me zelf verteld dat je best een jaar de pil kan doorslikken, dat is helemaal niet slecht, dus ik weet niet hoe jij daar aan komt =)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 15:38 ]


    I solemny swear i am up to no good