• NIEUWE SERIE !! x3

    Imke en Bill zijn een jong, getrouwd stel en de twee maken vaak grapjes over het feit dat Imke niet zonder Bill zou kunnen leven.
    Het idee van 'De Lijst' was dan ook eigenlijk als een grapje bedoeld: als Bill iets zou overkomen, zou hij een lijst met dingen die Imke zou mooeten doen voor haar achterlaten.
    Wanneer het noodlot toeslaat en Bill ongeneeslijk ziek wordt, stort Imke's wereld in.
    Een paar maanden na de dood van Bill besluit Imke een musterieus pakje bij zijn ouders te halen.
    Bill blijkt zonder dat Imke het wist woord te hebben gehouden en heeft hij De Lijst opgesteld.
    In het pakje bevind zich, voor iedere maand, een envelop met een opdracht.
    Het geeft Imke de kracht om verder te gaan, haar angsten en verlangens een plek te geven, nieuwe uitdagingen aan te gaan en erachter te komen dat liefde nooit verdwijnt maar altijd in je hart blijft bestaan...

    Mensen willen jullie hem plz maken (A)

    I Begg Of You x3

    NIEUWE SERIE !! x3

    Imke en Bill zijn een jong, getrouwd stel en de twee maken vaak grapjes over het feit dat Imke niet zonder Bill zou kunnen leven.
    Het idee van 'De Lijst' was dan ook eigenlijk als een grapje bedoeld: als Bill iets zou overkomen, zou hij een lijst met dingen die Imke zou mooeten doen voor haar achterlaten.
    Wanneer het noodlot toeslaat en Bill ongeneeslijk ziek wordt, stort Imke's wereld in.
    Een paar maanden na de dood van Bill besluit Imke een musterieus pakje bij zijn ouders te halen.
    Bill blijkt zonder dat Imke het wist woord te hebben gehouden en heeft hij De Lijst opgesteld.
    In het pakje bevind zich, voor iedere maand, een envelop met een opdracht.
    Het geeft Imke de kracht om verder te gaan, haar angsten en verlangens een plek te geven, nieuwe uitdagingen aan te gaan en erachter te komen dat liefde nooit verdwijnt maar altijd in je hart blijft bestaan...


    http://www.quizlet.nl/quiz/225198/ps-ich-liebe-dich-lt3-bill-1/

    datheb je van dat boek >< P.s. Ik hou van je, of de engelse versie P.s. Ich liebe dich. ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dit Is echt een

    GE-NI-AAL

    En Orgineel idee

    K hoop echt dat J goed kan shcrijven want zo'n mooi onderwerp moet eigenlijk ook door een goed schrijfster worden verword... (A)

    Sucs

    Ik ga hem in iedergeval maken! :D
    XSimone (K)


    Follow just your own mellody

    datheb je van dat boek >< P.s. Ik hou van je, of de engelse versie P.s. Ich liebe dich. ><


    Uhu, maar ik doe niet aan plagiaat (A)
    want ik zet er zeker de bron van het boek erbij ;)

    x

    Dit Is echt een

    GE-NI-AAL

    En Orgineel idee

    K hoop echt dat J goed kan shcrijven want zo'n mooi onderwerp moet eigenlijk ook door een goed schrijfster worden verword... (A)

    Sucs

    Ik ga hem in iedergeval maken! :D
    XSimone (K)


    danke ;)

    x

    (...)

    Uhu, maar ik doe niet aan plagiaat (A)
    want ik zet er zeker de bron van het boek erbij ;)

    x
    nou en ._. ik vind niet dat je een compleet boek moet kopieëren


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    Uhu, maar ik doe niet aan plagiaat (A)
    want ik zet er zeker de bron van het boek erbij ;)
    x

    Heb je toestemming van de originele auteur om het te gebruiken?


    Bored.

    OMG :|
    zo heet mijn verhaal ook,
    maar dan zonder [Bill] erachter.


    It's not the same without you.

    (...)nou en ._. ik vind niet dat je een compleet boek moet kopieëren


    Ö ik heb ze al verwijderd (A)
    niet zo grof :(

    OMG :|
    zo heet mijn verhaal ook,
    maar dan zonder [Bill] erachter.


    ik heb het verwijderd ;)

    sorry, ik wist het niet ^^

    (...)
    Heb je toestemming van de originele auteur om het te gebruiken?


    hoe kan dat nu :S
    die is van Engeland ofzo weet ik veel
    het verhaal is verwijderd.
    Je hoeft me niet af te breken hoor.