• Help me!
    Ik word sinds kort gestalkd door een paar boys.
    Ze zyn wel knap enzo maar héééééééél irritant. Overal waar ik ben duiken zy ' plotseling ' op. Ze bellen me iedere dag, iedere seconde en op msn praten ze als maar tegen me. Ze vragen ook iedere keer verkering enz. Op msn blok ik ze maar op de een of andere manier komen ze toch terug!

    WHAT CAN I DO????


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    speel het spelletje mee!!!

    als ze je om verkering vragen, vraag dan achter heel dure cadeau's en laat ze je boekentas dragen,...

    altijd heel vervelende dingen doen, hoepelen ze van zelf wel weer op (yeah)


    What would Emma do?

    Na.. Heb je al gwn gevraagd of ze je gerust willen laten dat je niet in hen bent geintreseerd x'33
    Ben het eens met CupCakeQueen. Maar ... als je dat al hebt gedaan, sla erop! Niet dat ik agressief ben ofzo, maar gewoon een tip: nooit, nooit of te nimmer slaan met je duim in je vuist, nooit capiche? En bedenk, deze tip heb je niet van mijn gekregen. FF serieus, doe er wat aan want het kan uit de hand lopen.


    History is not hatred.

    Na.. Heb je al gwn gevraagd of ze je gerust willen laten dat je niet in hen bent geintreseerd x'33

    Écht al zóóó damn vaak. Het lyken net een stel domme schapen die het maar niet begrypen -_-'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zet je telefoon 's nachts uit, als ze bellen neem niet op, neem een nieuw emailadres. Als ze dan nog doorgaan zou ik nog een keer naar de politie stappen :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    welkom in mijn wereld --'

    i know, het is super irritant, maar gewoon negeren dan gaan ze vanzelf wel weg, in ieder geval , bij was dat tog het geval..
    x


    And all the girls in the front row scream your name.

    Een ander nummer nemen kan al heel wat verschillen. Ik heb er ook last van gehad en sindsdien ik een nieuw nummer heb, heb ik geen last meer van ze gehad. (Ik heb dan wel wat kleine dingetjes ook verwijderd van hun ofzo, maar voor derest een nieuw nummer.)


    -

    Nieuw e-mailadres heb ik al paar keer geprobeerd maar ze komen er telkens achter. Ik heb dat van nieuwe nummer nog niet geprobeerd (A) Ff kyken of dat wel helpt :S


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik word wel eens gebeld door een onbekend nummer.
    Maarja, het is vast iemand die me telkens wil bereiken maar ik niet opneem omdat het een onbekend nummer is :d


    I recycle my thoughts.

    stalk hun ook?
    ga ook aan hun hangen :'D

    Dat kan ik niet, hoogstens een uur kan ik iemand stalken maar dan wordt ik het zelf ook zat -_-'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Kill me..


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nieuw e-mailadres heb ik al paar keer geprobeerd maar ze komen er telkens achter. Ik heb dat van nieuwe nummer nog niet geprobeerd (A) Ff kyken of dat wel helpt :S

    Hoe kan het dan dat ze achter je emailadres komen? Geef je het aan heel veel mensen ofzo? Of geven je vrienden het?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg